Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...

Amazon wyłączy ...

Amazon ogłosił istotne zmiany ...

Tap to Pay na ...

Apple ogłosiło rozszerzenie ...

Home Assistant z ...

Home Assistant, popularna ...

Pocket Casts ...

Pocket Casts, popularna ...

Valve pracuje nad ...

Valve pracuje podobno nad ...

OnePlus Watche z ...

OnePlus opóźnia aktualizację ...

Amazon w końcu ...

Amazon ogłosił wprowadzenie ...

Philips Hue Sync TV ...

Właściciele telewizorów LG ...

Google ułatwia ...

Google ogłosił zmiany w ...

Apple udostępnia ...

Apple udostępniło pierwszą ...

Gemini w darmowym ...

Google wprowadza możliwość ...
W ramach ostatnich porządków w ekosystemie swojego Asystenta, Google przestało już wspierać inteligentne ekrany od firm trzecich, w tym tygodniu natomiast zaczęło informować o nachodzącym usunięciu nawet ze swoich ekranów gier i części aplikacji.
Firma z Mountain View cierpi na brak popularnego ekosystemu obejmującego większość typów urządzeń jak smartfony, tablety i komputery. Praktycznie tylko Android dla smartfonów jest bardzo popularny, na tabletach to już nisza, podobnie jak Chromebooki.
W mijającym tygodniu firma z Mountain View po cichu ogłosiła zakończenie wsparcia dla inteligentnych ekranów w stylu Nest Hubów, ale od firm trzecich (produkowały je między innymi Lenovo, JBL czy LG).
Pod koniec zeszłego roku aktualizacji do Wear OS 3.x doczekały się nowsze zegarki od Fosiila, jednak posiadacze urządzeń od Mobvoi (pod marką TicWatch) nadal czekali. Wygląda na to, że w tym roku się jej nareszcie doczekają.
Niemal od początku dostępności konsoli Nintendo Switch na rynku ciągnie się za nią widmo psujących się Joy-Conów (a dokładniej gałek analogowych, które z czasem zaczynają “driftować”, czyli rejestrować ruch mimo jego braku).
Firma z Mountain View od lat pracowała nad udostępnieniem funkcji Nearby Share na komputerach z Windowsem, by mogła służyć nie tylko do wymiany plików między telefonami i tabletami z Androidem. Ciągle zmieniały się jednak koncepcje.
Tytułowa firma będąca właścicielem wielu marek samochodów ogłosiła kilka dni temu, że w nowych autach elektrycznych produkowanych przez podległe jej fabryki nie będzie już obsługi Android Auto czy CarPlay. Skąd ta kontrowersyjna decyzja?
Philips odkłada wdrożenie obsługi Matter na bliżej nieokreśloną przyszłość, z kolei Belkin zdecydował się na razie zupełnie odpuścić implementację tego standardu w swoich urządzeniach.
Standard łączności urządzeń smart home Matter nie ma łatwo. Najpierw jego finalizacja opóźniła się o kilka lat przez pandemię, teraz zaś producenci poszczególnych urządzeń nie spieszą się z jego wdrażaniem.
Tak jak Nintendo ogłosiło niecały rok temu, tak też się stało - w mijającym tygodniu zamknięto sklep eShop z cyfrowymi grami dla konsol Wii U oraz 3DS. Nadal jednak można pobierać już kupione tytuły.
Rozwój ChatGPT i opartego na nim chatbota w wyszukiwarce Bing wyraźnie zaskoczył Google - firma naprędce zorganizowała niezbyt udaną konferencję o swoim bocie “Bard” tuż przed premierą tej funkcji w wyszukiwarce Microsoftu, czym tylko potwierdziła swoje nieprzygotowanie.
Jeśli nie wiedzieliście, to Netflix od kilku lat oferuje w ramach swojej subskrypcji dostęp do garści gier mobilnych. Obecnie jednak działa to tak, że musimy te gry pobrać by z nich skorzystać. Serwis chciałby ten proces uprościć dzięki chmurze.
Wsparcie okularów Google Glass na indywidualnych użytkowników skończyło się dość szybko po nieprzychylnym odbiorze ogółu opinii publicznej obawiającej się nagrywania ludzi przez kamerę wbudowaną w urządzenie. Nadal oferowano i wspierano jednak wersję dla firm.
W drugiej połowie lutego pisaliśmy o rozpoczęciu publicznych testów funkcji przesyłania plików posiadanych gier w sieci lokalnej zamiast pobierania ich za każdym razem z internetu w kliencie sklepu Steam. Chodziło przede wszystkim o ułatwienie przenoszenia ich na Steam Decka.
Dwa lata temu Spotify publicznie zapowiedziało wprowadzenie dodatkowego poziomu subskrypcji, która miała odróżniać się wyższą jakością oferowanych plików audio. Pierwsi użytkownicy mieli zyskać do niej dostęp już kilka miesięcy później, jednak to się nigdy nie stało i firma jakby o tym wszystkim zapomniała.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...