Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...

Amazon wyłączy ...

Amazon ogłosił istotne zmiany ...

Tap to Pay na ...

Apple ogłosiło rozszerzenie ...

Home Assistant z ...

Home Assistant, popularna ...

Pocket Casts ...

Pocket Casts, popularna ...

Valve pracuje nad ...

Valve pracuje podobno nad ...

OnePlus Watche z ...

OnePlus opóźnia aktualizację ...

Amazon w końcu ...

Amazon ogłosił wprowadzenie ...

Philips Hue Sync TV ...

Właściciele telewizorów LG ...

Google ułatwia ...

Google ogłosił zmiany w ...

Apple udostępnia ...

Apple udostępniło pierwszą ...

Gemini w darmowym ...

Google wprowadza możliwość ...

Disney+ znowu podnosi ceny

Utworzono: 25 sierpień 2024, 15:08 Autor :  
Disney+ w Polsce ponownie podnosi ceny. Od 17 października 2024 roku nowi użytkownicy będą musieli zapłacić 50 zł miesięcznie za pakiet Premium, a od 21 listopada ta cena obejmie również obecnych subskrybentów.

To znaczący wzrost w porównaniu do zeszłorocznej podwyżki z 29 zł do 38 zł. Marnym pocieszeniem jest zachowanie rabatu przy rocznej subskrypcji, która od października kosztować będzie 500 zł.

Wraz z podwyżką cen, Disney+ wprowadza na pocieszenie nowy, tańszy pakiet Standard, który kosztować 30 zł miesięcznie lub 300 zł rocznie. Pakiet ten ogranicza maksymalną rozdzielczość do Full HD (z 4K) i liczbę równocześnie obsługiwanych strumieni do dwóch (z czterech), nie oferuje też dźwięku w formacie Dolby Atmos. Użytkownicy nadal będą mieli jednak dostęp do pełnego katalogu filmów i seriali oraz możliwość ich pobierania.

Pakiet Standard z reklamami, dostępny w kilkunastu krajach, nie trafi jednak do Polski. Ten pakiet jest jeszcze tańszy, ale wymaga oglądania reklam i nie pozwala na korzystanie z trybu offline.

Źródło: Tabletowo.pl



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 774 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...