Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...

Amazon wyłączy ...

Amazon ogłosił istotne zmiany ...

Tap to Pay na ...

Apple ogłosiło rozszerzenie ...

Home Assistant z ...

Home Assistant, popularna ...

Pocket Casts ...

Pocket Casts, popularna ...

Valve pracuje nad ...

Valve pracuje podobno nad ...

OnePlus Watche z ...

OnePlus opóźnia aktualizację ...

Amazon w końcu ...

Amazon ogłosił wprowadzenie ...

Philips Hue Sync TV ...

Właściciele telewizorów LG ...

Google ułatwia ...

Google ogłosił zmiany w ...

Apple udostępnia ...

Apple udostępniło pierwszą ...

Gemini w darmowym ...

Google wprowadza możliwość ...
Microsoft oferuje już dostęp do xClouda poprzez aplikację dla Androida, przeglądarkę internetową (na iOS oraz komputerach) i aplikację Xbox dla Windows 10. Jak nietrudno zauważyć, na tej liście brakuje konsol Xbox, to się ma jednak niedługo zmienić.

iTaxi kupuje warszawskie MPT

Aplikacje do zamawiania taksówek są już z nami od wielu lat. Mimo tego czasu, tradycyjne korporacje taksówkarskie nie były w stanie ich dogonić - jeśli w ogóle tworzyły aplikacje, to wyglądały i działały tragicznie. Pandemia natomiast znacznie uszczupliła budżety tych firm, co stworzyło okazje do przejęć.
Już od jakiegoś czasu Facebook zapowiadał swoje rozwiązanie do współpracy w wirtualnej rzeczywistości z wykorzystaniem swoich gogli Oculus Quest. Ciągle jednak nie było wiadomo, kiedy zwykli użytkownicy będą mogli je wypróbować. Do nich trafiały bowiem tylko wycinki rozwiązania - jak mapowanie biurka i kanapy czy klawiatury Bluetooth do wirtualnej rzeczywistości.
W ostatnim czasie mieliśmy “sezon ogórkowy” w świecie zegarków z Wear OS. Tylko Mobvoi zdecydowało się wypuścić zegarki ze Snapdragonem Wear 4100, wszyscy inni czekali na Wear OS 3 i nowe zegarki Samsunga. Teraz, kiedy premierę obu mamy za sobą, może w końcu coś się ruszy.
Interfejs systemu na czytnikach Kindle od dość dawna nie przechodził większych zmian. Oczywiście pojawiały się nowe opcje i związane z nimi zmiany w interfejsie, ale najczęściej oznaczały po prostu dodanie nowego przycisku czy sekcji, czasem panelu z ustawieniami.
Mimo, że w wielu krajach Europy już od dawna praktycznie nie używa się pasków magnetycznych w kartach płatniczych (wykorzystywany jest chip), to nadal są one umieszczane na plastikach wydawanych w tych regionach. Wyjaśnienie jest oczywiście proste - to na wypadek podróży do kraju, który jeszcze nie unowocześnił swoich terminali czy bankomatów.
Możliwość streamowania gier z chmury oraz sterowania nimi poprzez przyciski wyświetlane na ekranie telefonu czy tabletu zamiast fizycznego pada oferują już zarówno GeForce NOW jak i xCloud od Microsoftu (w obu wypadkach tylko dla wybranych gier). Teraz do tego grona w końcu dołącza Stadia.
Do tej pory Google upierało się przy rezygnacji z konceptu osobnych aplikacji na swoich inteligentnych ekranach pokroju smart budzików czy urządzeń z serii Nest Hub. Korzystaliśmy z nich, ale poprzez wydawanie poleceń skutkujących ich uruchomieniem (np. odtwarzanie muzyki ze Spotify), a nie klikanie w ikonę.
Premiera pierwszego zegarka z Wear OS 3 za nami, powoli zaczyna się więc proces udostępniania nowych wersji aplikacji tworzonych z myślą o nowym systemie. Jedną z nich jest Spotify, które w końcu stało się czymś więcej niż pilotem dla programu na smartfonie.
W mijającym tygodniu, podczas konferencji Unpacked, w końcu zobaczyliśmy nowe zegarki Samsunga działające pod kontrolą Wear OS w pełnej okazałości. Niestety, dla fanów Wear OS, ale z Google, nie wszystko jest różowe.
W marcu tego roku pisaliśmy o udostępnieniu przez Google oficjalnego API do tworzenia kart dostępnych z poziomu ekranu głównego zegarków z Wear OS. Niestety, wówczas nie było jeszcze możliwości udostępniania ich użytkownikom.
W maju tego roku pisaliśmy o planach unifikacji standardów łączności urządzeń z segmentu smart home dzięki standardowi Matter. Wówczas mówiono, że pierwsze urządzenia z jego obsługą miałyby się pojawić w dalszej części tego roku. Niestety, z tej zapowiedzi nic nie wyszło.
Czytniki ebooków Kindle są jednymi z popularniejszych, nawet w krajach, gdzie sklep Amazona nie sprzedaje lokalnych książek. Nie przeszkadza tu pewne zamknięcie Kindle’a, który wspiera tylko swój format MOBI oraz PDFy i nie integruje się z innymi sklepami. Książki po prostu wrzuca się po USB lub bezprzewodowo jako “dokumenty”.
W lipcu pisaliśmy o udostępnieniu wszystkim chętnym (z subskrypcją Game Pass Ultimate) możliwości korzystania z xClouda w przeglądarce internetowej. W tym tygodniu natomiast Microsoft w końcu udostępnił tę opcję także w aplikacji Xbox dla Windows 10.
Najnowsza wersja firmware dla opaski Mi Band 6 zyskała opcję znaną między innymi z wielu smart zegarków, czyli “latarkę”. Dla przypomnienia - jej działanie polega po prostu na wyświetleniu na całym ekranie białego koloru z maksymalnym poziomem jasności.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...