Google ujawnia ...

Google Play ujawniło pierwszą ...

Microsoft pcha ...

Microsoft zapowiedział nową ...

Meta ostatecznie ...

Meta ogłosiła, że 15 grudnia ...

Revolut ...

Revolut przygotowuje się do ...

Sklep z aplikacjami ...

Pebble oficjalnie przywraca ...

Meta Horizon OS v81 ...

Meta rozpoczęła udostępnianie ...

Alexa+ psuje smart ...

Subskrypcja Alexa Plus może ...

Disney+ znowu ...

Disney+ zdecydował się na ...

Więcej szczegółów ...

Google rozpoczęło globalne ...

Google pokazuje ...

Google zaprezentowało nowy ...

Google w końcu ...

Google wprowadza asystenta ...

SideQuest ułatwia ...

Zespół odpowiedzialny za ...

Steam Link już ...

Valve rozszerza dostępność ...

Przedłużone ...

Microsoft ogłosił, że program ...

Discord oficjalnie ...

Discord oficjalnie trafi na ...

Apple Music ...

Apple oficjalnie udostępniło ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1125 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...