Nowy odkurzacz ...

Roborock zaprezentował na CES ...

Nest Hub w końcu z ...

Google ogłosiło, że ich ...

Gemini trafi ...

Google przygotowuje się do ...

Aplikacja Philips ...

Philips Hue Sync rozszerza ...

Smart ring z ...

Smart pierścionki zrobiły ...

Pojawił się nowy ...

Niedawno pojawiło się nowe ...

Meta przyznaje się ...

Meta pracuje nad aktualizacją ...

Zmiany w ...

Android Auto 13.4, który jest ...

Jakie zmiany ...

OnePlus planuje wprowadzenie ...

Pogodynki wkrótce ...

Google wprowadziło nową ...

Home Assistant ...

Home Assistant wprowadził na ...

Steam Deck OLED od ...

Valve ogłosiło, że Steam Deck ...

Google ...

Google zaprezentowało Android ...

Link to Windows na ...

Microsoft rozpoczął wdrażanie ...

Żabka z ...

Drukarki w polskich domach to ...

Google Wallet na ...

Google Wallet udostępnia nowe ...

Google publikuje ...

Google udostępnia nową wersję ...

Philips Hue z ...

Philips Hue pozwala nareszcie ...

Spotify ogranicza ...

Spotify dołącza do Twittera, ...

Meta ułatwia ...

Meta wprowadziła nowe funkcje ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 571 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...