Google zaczyna ...

Rozwój ChatGPT i opartego na ...

Netflix chce wejść ...

Jeśli nie wiedzieliście, to ...

Google ostatecznie ...

Wsparcie okularów Google ...

Lokalny transfer ...

W drugiej połowie lutego ...

FitBit przenosi ...

FitBit jest znany między ...

NordVPN z usuwa ...

Starsza część z Was być może ...

Profile ...

Niecałe dwa lata temu Google ...

Pocket Casts z ...

W porównaniu do zegarków ...

Google Translate w ...

Na smartfonach i tabletach ...

Netlix na ...

W mijającym tygodniu Netflix ...

Twitter udostępnia ...

Już dość dawno temu Twitter ...

Dropbox luzuje ...

Dropbox już od kilku lat ...

Xiaomi stworzy ...

Chiński producent wspomniany ...

ING zapowiada ...

Sprzętowe klucze zgodne ze ...

YouTube Music zyska ...

Google cały czas nie może się ...

Quest 2 ze sporą ...

W mijającym tygodniu Meta ...

Fitbit traci ...

Raptem miesiąc temu pisaliśmy ...

Steam już ...

Kilka miesięcy temu w plikach ...

Windows 11 w końcu ...

Odkąd pojawił się pełnoprawny ...

Wraca tryb always ...

Przy okazji aktualizacji ...

Serwis VOD ...

W mijającym tygodniu ...

Meta potwierdza ...

Gogle Quest 2 oferują w razie ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 233 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...