TikTok w USA ...

TikTok wreszcie dopiął ...

Pebble wchodzi na ...

Index 01 – pierścień, który ...

Android XR zyskuje ...

Google rozwija możliwości ...

Spotify testuje ...

Spotify testuje ciekawą ...

Amazon znowu ...

Amazon ponownie zmienia ...

Google udostępnia ...

Google udostępniło aplikację ...

Netflix przejmuje ...

Transakcja obejmuje nie tylko ...

Prime Video ...

Funkcja, która pojawiła się w ...

Netflix usuwa ...

Zmiana została zauważona ...

Koniec zegarków ...

Firma, która przez długi czas ...

Windows 11 zyska ...

Microsoft wprowadza nową ...

Microsoft ...

Od 21 listopada wszystkie ...

Plex coraz mocniej ...

Plex rozpoczyna egzekwowanie ...

Samsung pozwala ...

Samsung udostępnił możliwość ...

Galaxy Watch 6 ...

Samsung rozpoczął proces ...

Obsługa innych ...

W związku z wymogami unijnego ...

Spotify chce, by ...

Spotify zdecydowało się na ...

Vine powraca z ...

Jack Dorsey, współzałożyciel ...

Kolejna podwyżka ...

Disney+ poinformował właśnie ...

Apple Watch straci ...

Apple zdecydowało się na ...

Allegro też będzie ...

Allegro przygotowuje się do ...

Android Auto ...

Android Auto szykuje się na ...

Drugie podejście do ...

Samsung Internet powraca na ...

Revolut udostępnia ...

Revolut wprowadził długo ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1231 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...