Google pokazuje ...

Google zaprezentowało nowy ...

Google w końcu ...

Google wprowadza asystenta ...

SideQuest ułatwia ...

Zespół odpowiedzialny za ...

Steam Link już ...

Valve rozszerza dostępność ...

Przedłużone ...

Microsoft ogłosił, że program ...

Meta pokazuje ...

Meta zaprezentowała nowy ...

Discord oficjalnie ...

Discord oficjalnie trafi na ...

Apple Music ...

Apple oficjalnie udostępniło ...

Gmail doczeka się ...

Gmail wprowadza nową zakładkę ...

Orange rozdaje ...

Orange przygotował specjalną ...

Nowa generacja ...

Apple zaprezentowało nową ...

Apple pokazuje ...

Apple zaprezentowało AirPods ...

Google Home w ...

Google intensywnie rozwija ...

Mastodon w końcu z ...

Mastodon, popularna platforma ...

Google w końcu ...

Google po cichu ujawnił ...

Google zapowiada ...

Google szykuje się do dużej ...

Sporo nowości od ...

Philips pokazał sporo nowości ...

Gogle Windows Mixed ...

W świecie technologii rzadko ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1113 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...