Google zapowiada ...

Kolejnym krokiem w ewolucji ...

Android 14 dla ...

Google zapowiedziało kolejną ...

ASUS pokazał ...

Asus wprowadza na rynek ...

Google Wallet ...

W odpowiedzi na rosnące ...

Chrome OS zbierze ...

Chrome OS, znany z dostępu do ...

Ostateczny koniec ...

Fossil, kiedyś znaczący gracz ...

GeForce Now ...

NVIDIA GeForce Now, jedna z ...

Wygodniejsza ...

Steam Deck, przenośna konsola ...

Przeglądarka Arc ...

Przeglądarka internetowa Arc, ...

Meta będzie ...

Meta ogłosiła otwarcie ...

Wymóg dodatkowej ...

Użytkownicy Wear OS, którzy ...

Fairbuds - ...

W dzisiejszym świecie ...

Amazon rezygnuje z ...

“Just Walk Out” miała być ...

Shazam dla Wear OS ...

Aplikacja Shazam dla Wear OS ...

Meta wprowadza ...

Firma Meta ogłosiła istotne ...

Chrome dla Windows ...

Qualcomm przygotowuje się do ...

Znamy datę zmiany ...

Wyczekiwany przez wielu fanów ...

Google usuwa ...

Google podjęło kontrowersyjną ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 439 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...