Problemy z kontrolą ...

Samsung tymczasowo wstrzymał ...

Quest 3 nareszcie ...

Jedną z wad Questa 3 było to, ...

Meta rozważa ...

Obecnie tylko system i ...

Samsung odkrywa ...

Samsung wprowadził na rynek ...

Galaxy Watch 7 oraz ...

Samsung zaprezentował Galaxy ...

Google kończy prace ...

Google ogłosiło zakończenie ...

Webowa wersja ...

Portfel Google jest teraz ...

Nowy układ Exynos ...

Samsung właśnie zaprezentował ...

Samsung SmartThings ...

Samsung ogłosił dodanie ...

Ekspansja Meta ...

Meta ogłosiła, że ich ...

Sony powoli kończy ...

PlayStation VR2, najnowsze ...

Nieoficjalna ...

Galaxy Buds Manager, czyli ...

Serwis VOD Max ...

Platforma streamingowa Max, ...

Samsung ...

Samsung kilka dni temu ...

Apple podało ...

Apple Vision Pro, najnowsze ...

Disney+ wprowadza ...

Od 14 czerwca 2022 roku, ...

United Airlines ...

United Airlines wprowadziła ...

Apple zmienia stronę do zarządzania punktami usługowymi w swoich mapach

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.

Nowe punkty może dodać każdy użytkownik i może to zrobić wprost z aplikacji na telefonie. W wypadku Apple dane te były brane z usługi Yelp (niezbyt popularnej w naszym rejonie świata) lub konieczne było zakładanie Apple ID (konto Google ma zapewne więcej osób niż Apple) i logowanie się nim na specjalnej stronie (Apple Maps Connect). Wielu przedsiębiorców (szczególnie tych mniej technicznych) nie wiedziało nawet o istnieniu map Apple, o stronie do zarządzania swoimi punktami nie wspominając.

W mijającym tygodniu ogłoszono uruchomienie nowego serwisu do zarządzania własnymi punktami na mapie o nazwie Business Connect. Ma oferować dodatkowe opcje jak publikowanie informacji o promocjach czy dodatkowe przyciski z akcjami (zamówienie jedzenia w dostawie czy zakupów przez internet). Są też narzędzia analityczne pozwalające sprawdzić, jak użytkownicy trafili na kartę danego miejsca. Dla większych firm ma być udostępnione API.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 467 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...