Nowa generacja ...

Apple zaprezentowało nową ...

Apple pokazuje ...

Apple zaprezentowało AirPods ...

Google Home w ...

Google intensywnie rozwija ...

Mastodon w końcu z ...

Mastodon, popularna platforma ...

Google w końcu ...

Google po cichu ujawnił ...

Google zapowiada ...

Google szykuje się do dużej ...

Sporo nowości od ...

Philips pokazał sporo nowości ...

Gogle Windows Mixed ...

W świecie technologii rzadko ...

Acer pokazał swoją ...

Acer postanowił dołączyć do ...

HTC wchodzi na ...

HTC oficjalnie wkroczyło na ...

Nieoficjalny ...

PlayStation VR2 zyskuje nowe ...

NVIDIA zapowiada ...

NVIDIA ogłosiła dużą ...

Netflix udostępnia ...

Netflix udostępnił wersję 3.0 ...

Moto Tagi doczekały ...

Motorola rozpoczęła szerokie ...

OpenAI udostępnia ...

OpenAI ogłosiło premierę ...

Koniec oficjalnego ...

Google oficjalnie kończy ...

Sony udostępnia ...

Sony rozpoczęło wdrażanie ...

Microsoft wprowadza ...

Microsoft ogłosił rewolucyjną ...

Prawa do marki ...

Po latach nieobecności marka ...

Proton pokazuje ...

W obliczu zwiększającej się ...

Galaxy Watch Ultra ...

Samsung rozszerza dostępność ...

Microsoft wprowadza nowy plan Office 365, na którym użytkownicy mogą się "przejechać"

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Do tej pory Microsoft oferował dwa plany subskrypcji Office 365 dla użytkowników domowych - Family i Personal, gdzie podstawową różnicą była możliwość dzielenia się tym pierwszym z 5 dodatkowymi osobami. Oba jednak oferowały przede wszystkim dostęp do pakietu Office z dodatkami w rodzaju dodatkowej przestrzeni w chmurze.

Teraz jednak firma ogłosiła dodanie do oferty nowego planu, który może zmylić sporo użytkowników. Bowiem mimo “Office 365” w nazwie, nie daje on dostępu do pakietu Office. Mowa o planie Basic, który ma wejść do oferty z końcem stycznia.

Jest to tak naprawdę przemianowana opcja dopłacania za 100 GB przestrzeni w usłudze OneDrive. Wraz ze zmianą nazwy zyska ona także usuwanie reklam z Outlook.com i dostęp do pomocy technicznej. Jak widać dość daleko od pakietu Office, zasadniczo jedynie usuwanie reklam z Outlook.com ma jakiś bliższy związek z Office’em.

Nieświadomi użytkownicy skuszeni niską ceną mogą się srogo zawieźć, gdy po fakcie odkryją, że niska cena wynika właśnie z braku dostępu do pakietu Office mimo nazwy sugerującej co innego. Lepiej, gdyby firma zgodnie z nazwą “Basic” dała dostęp jedynie do podstawowych aplikacji pakietu (Word, Excel i PowerPoint) zamiast obszernego pakietu z wyższych poziomów (dodatkowo Publisher, Access i Outlook), których w domu pewnie i tak mało kto używa.

Źródło: gHacks



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 845 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...