Prawa do marki ...

Po latach nieobecności marka ...

Proton pokazuje ...

W obliczu zwiększającej się ...

Galaxy Watch Ultra ...

Samsung rozszerza dostępność ...

Samsung dodaje ...

Samsung zdecydował się na ...

YouTube Music ...

YouTube Music otrzymało ...

Pixel Watcha 4 w ...

Pixel Watch 4 może wreszcie ...

Google Home dla ...

Google Home dla zegarków z ...

Microsoft zamyka ...

Microsoft niespodziewanie ...

Google zaczyna ...

Gemini, osobisty asystent AI ...

Samsung pokazuje ...

Samsung zaprezentował ósmą ...

Ikea kontynuuje ...

Ikea planuje rozszerzyć swoją ...

Perplexity ...

Perplexity zaprezentowało ...

Producenci aut ...

CarPlay Ultra – nowa ...

Microsoft daje ...

Microsoft ogłosił, że ...

Vision Pro ...

Sony ogłosiło oficjalne ...

Gogle dla platformy ...

Microsoft zakończył wsparcie ...

Żabka Nano ma ...

W Polsce pojawiła się nowa ...

Zastrzeżony PESEL ...

Projekt nowelizacji ustawy o ...

Przeglądarka Arc ...

The Browser Company ogłosiło ...

Google poprawi ...

Google wprowadza istotne ...

GeForce NOW ...

NVIDIA oficjalnie udostępniła ...

mBank i Pekao ...

mBank wprowadza ciekawe ...

Microsoft wprowadza nowy plan Office 365, na którym użytkownicy mogą się "przejechać"

Utworzono: 15 styczeń 2023, 15:01 Autor :  
Do tej pory Microsoft oferował dwa plany subskrypcji Office 365 dla użytkowników domowych - Family i Personal, gdzie podstawową różnicą była możliwość dzielenia się tym pierwszym z 5 dodatkowymi osobami. Oba jednak oferowały przede wszystkim dostęp do pakietu Office z dodatkami w rodzaju dodatkowej przestrzeni w chmurze.

Teraz jednak firma ogłosiła dodanie do oferty nowego planu, który może zmylić sporo użytkowników. Bowiem mimo “Office 365” w nazwie, nie daje on dostępu do pakietu Office. Mowa o planie Basic, który ma wejść do oferty z końcem stycznia.

Jest to tak naprawdę przemianowana opcja dopłacania za 100 GB przestrzeni w usłudze OneDrive. Wraz ze zmianą nazwy zyska ona także usuwanie reklam z Outlook.com i dostęp do pomocy technicznej. Jak widać dość daleko od pakietu Office, zasadniczo jedynie usuwanie reklam z Outlook.com ma jakiś bliższy związek z Office’em.

Nieświadomi użytkownicy skuszeni niską ceną mogą się srogo zawieźć, gdy po fakcie odkryją, że niska cena wynika właśnie z braku dostępu do pakietu Office mimo nazwy sugerującej co innego. Lepiej, gdyby firma zgodnie z nazwą “Basic” dała dostęp jedynie do podstawowych aplikacji pakietu (Word, Excel i PowerPoint) zamiast obszernego pakietu z wyższych poziomów (dodatkowo Publisher, Access i Outlook), których w domu pewnie i tak mało kto używa.

Źródło: gHacks



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 802 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...