Meta Quest 2 teraz obsługuje multimodalne sterowanie, co oznacza, że może jednocześnie śledzić ręce i kontrolery. Funkcja ta była wcześniej dostępna tylko dla Quest 3 i Quest Pro, ale dzięki aktualizacji SDK v68, jest teraz dostępna również dla standardowych kontrolerów Touch w Quest 2.
Tagi:
Google ogłosiło, że nie będzie już produkować nowych smartwatchy pod marką Fitbit, a ich miejsce ma zająć seria Pixel Watch. Ostatnie smartwatche Fitbit, Versa 4 i Sense 2, zadebiutowały w 2022 roku, tuż przed pierwszym Pixel Watch.
Tagi:
Apple Podcasts są od teraz dostępne również w przeglądarkach internetowych, co oznacza, że cała biblioteka podcastów Apple może być odtwarzana bez potrzeby korzystania z natywnej aplikacji na platformach, na których jej brakuje.
Tagi:
Meta właśnie ogłosiła udostępnienie aplikacji Quest HDMI Link dla gogli Quest 2, 3 i Pro, która pozwala na podłączenie ich do urządzeń z wyjściem HDMI lub DisplayPort, takich jak laptopy czy konsole, i odbieranie od nich sygnału wideo.
Google wprowadza nowe funkcje do Pixel Watch 3 - aplikację Dyktafonu oraz pilota zdalnego sterowania do Google TV. Ekran główny aplikacji Recorder na Pixel Watch 3 przypomina wersję na telefon, z dużym przyciskiem nagrywania i listą nagrań. Podczas nagrywania dostępny jest przycisk stop, a także pauza i anulowanie. Nagrania są synchronizowane z telefonem, gdzie są transkrybowane i przesyłane do konta użytkownika.
Tagi:
Google Pixel Watch 3 został oficjalnie zaprezentowany i choć zachowuje ten sam design, wprowadza znaczące zmiany. Nareszcie dostępne są dwa rozmiary - 41 mm i 45 mm. Wewnątrz znajduje się ten sam procesor Snapdragon W5+ Gen 1, a także te same czujniki, takie jak monitor tętna, odczyty EKG, SpO2, termometr skórny i GPS.
Tagi:
Google Maps na Wear OS w końcu otrzymuje funkcję map offline po długim oczekiwaniu. Mapy są automatycznie pobierane, gdy smartwatch jest podłączony do Wi-Fi i ładowany, aby oszczędzać baterię. Pobranymi mapami można łatwo zarządzać lub usuwać bezpośrednio z zegarka, a użytkownicy mogą również przełączyć się na większy ekran smartfona, aby uzyskać dodatkowe opcje.
Tagi:
Xiaomi Smart Band 9 jest już dostępny w Polsce, zaledwie miesiąc po premierze na chińskim rynku. Nowa wersja popularnej opaski sportowej oferuje kilka ulepszeń w porównaniu do poprzednika.
Tagi:
Valve potwierdziło, że będzie wspierać ROG Ally w swoim systemie operacyjnym SteamOS. Firma od dawna planowała umożliwić korzystanie z niego innym firmom korzystanie, co oznacza wsparcie dla konkurencyjnych urządzeń, takich jak ROG Ally od Asusa.
Tagi:
Samsung wprowadził niedawno na rynek Galaxy Ring, swój pierwszy inteligentny pierścień. Chociaż Samsung twierdził, że niektóre funkcje AI wymagają telefonu Galaxy, testy wykazały, że większość funkcji działa również ze smartfonami innych producentów.
Tagi:
Aktualizacja systemu gogli Quest oznaczona numerkiem 69 (obecnie w kanale testowym) wprowadza nareszcie pełnoprawną obsługę wielozadaniowości, na razie jako nową funkcję eksperymentalną.
Adaptive Lighting to funkcja HomeKit, która automatycznie dostosowuje temperaturę barwową żarówek w ciągu dnia, podobnie jak Night Shift w wypadku ekranów. Chociaż funkcja ta była dostępna od iOS 14, jesienna aktualizacja iOS 18 rozszerzy wsparcie na żarówki i światła działające w standardzie Matter.
Tagi:
- apple,
- ios,
- homekit,
- smart home,
- matter,
- oswietlenie,
Sony wprowadziło niedawno długo oczekiwany adapter dla gogli PSVR 2, który pozwala korzystać z nich na tradycyjnych komputerach. Okazuje się jednak, że nie jest on konieczny, jeśli posiada się odpowiednią kartę graficzną.
Google TV Streamer został oficjalnie zaprezentowany jako nowa generacja przystawek do streamingu od Google, stanowiąca potrzebne ulepszenie w stosunku do Chromecasta z Google TV. Urządzenie jest większe, bardziej wydajne, ma nową formę, ale jest też droższe.
Tagi:
Kilka dni temu ruszyła zbiórka podpisów pod europejską inicjatywą obywatelską mającą na celu ochronę gier wideo i konsumentów przed wydawcami, którzy “zabijają gry”. Często stają się one niegrywalne, gdy ich serwery są wyłączane przez wydawców. Co ważne, dotyczy to nie tylko gier multiplayer, w których ma to jakieś uzasadnienie, ale coraz częściej także singleplayer.
Tagi: