Google zaczyna ...

Rozwój ChatGPT i opartego na ...

Netflix chce wejść ...

Jeśli nie wiedzieliście, to ...

Google ostatecznie ...

Wsparcie okularów Google ...

Lokalny transfer ...

W drugiej połowie lutego ...

FitBit przenosi ...

FitBit jest znany między ...

NordVPN z usuwa ...

Starsza część z Was być może ...

Profile ...

Niecałe dwa lata temu Google ...

Pocket Casts z ...

W porównaniu do zegarków ...

Google Translate w ...

Na smartfonach i tabletach ...

Netlix na ...

W mijającym tygodniu Netflix ...

Twitter udostępnia ...

Już dość dawno temu Twitter ...

Dropbox luzuje ...

Dropbox już od kilku lat ...

Xiaomi stworzy ...

Chiński producent wspomniany ...

ING zapowiada ...

Sprzętowe klucze zgodne ze ...

YouTube Music zyska ...

Google cały czas nie może się ...

Quest 2 ze sporą ...

W mijającym tygodniu Meta ...

Fitbit traci ...

Raptem miesiąc temu pisaliśmy ...

Steam już ...

Kilka miesięcy temu w plikach ...

Windows 11 w końcu ...

Odkąd pojawił się pełnoprawny ...

Wraca tryb always ...

Przy okazji aktualizacji ...

Serwis VOD ...

W mijającym tygodniu ...

Meta potwierdza ...

Gogle Quest 2 oferują w razie ...
Do tej pory Microsoft oferował dwa plany subskrypcji Office 365 dla użytkowników domowych - Family i Personal, gdzie podstawową różnicą była możliwość dzielenia się tym pierwszym z 5 dodatkowymi osobami. Oba jednak oferowały przede wszystkim dostęp do pakietu Office z dodatkami w rodzaju dodatkowej przestrzeni w chmurze.
Nie jest tajemnicą, że mapy Apple w wielu krajach dość znacząco ustępują mapom od Google, szczególnie jeśli chodzi o bazę punktów usługowych. Dysproporcja ta wynika w dużej mierze z tego, że Google mocno stawia na crowdsourcing danych od użytkowników, ułatwia też dodawanie danych samym przedsiębiorcom.
Smutny dzień dla posiadaczy pierwszej generacji gogli Quest. Meta właśnie ogłosiła zakończenie ich wsparcia w postaci aktualizacji oprogramowania z nowymi funkcjami oraz utrzymywania infrastruktury serwerowej do usług społecznościowych.
Jakiś czas temu pojawił się adapter Wi-Fi od D-Linka z “błogosławieństwem” Mety służący do bezpośredniego bezprzewodowego łączenia gogli Quest z komputerem w celu streamingu PCVR. Meta jednak na tym nie poprzestaje.
Rozwój sztucznej inteligencji w ostatnich latach coraz bardziej się rozpędza. Nieźle radzi sobie w rozpoznawaniu zawartości obrazów, zastępowaniu ludzi na filmach czy z czytaniem tekstu. Powoli zaczyna być stosowana chociażby w przemyśle filmowym.
W listopadzie zeszłego roku Google uruchomiło publiczną betę nowego interfejsu Android Auto po kilku miesiącach opóźnienia (pierwotnie miał on zostać udostępniony latem). Teraz aktualizacja zaczęła trafiać w końcu do stabilnego kanału.
Mimo sytuacji gospodarczej niesprzyjającej produktom premium (o czym właśnie przekonuje się Apple, które dość skutecznie wycięło ze swojego katalogu cokolwiek zbliżającego się cenowo do średniej półki), firmy nadal pokazują nowe produkty premium.
Nie tylko nowy interfejs Android Auto został opóźniony z rzeczy zapowiedzianych przez Google w zeszłym roku. Dotknęło to również usamodzielnienia się aplikacji Map Google na zegarkach z Wear OS (do nawigacji wymagane było połączenie z telefonem).
Chyba najpopularniejsza gra dla gogli wirtualnej rzeczywistości, czyli Beat Saber była do tej pory dostępna na większości liczących się platform. Na wszystkie wyszła jednak zanim jej twórców wykupiła Meta. Stąd były obawy czy Beat Saber pojawi się też na PlayStation VR 2.
Wiadomo, że Netflix od jakiegoś czasu intensywnie rozmyśla, jak walczyć z udostępnianiem kont w nadziei na przywrócenie w ten sposób wzrostu liczby subskrybentów. Dobra wiadomość dla mieszkańców naszego kraju jest taka, że na razie walka ta odbywać się będzie bez dodatkowych opłat.
Od prezentacji drugiej generacji Nest Huba Google uczciwie zapowiadało, że główną nowość urządzenia (czyli monitorowanie snu) zamierza w przyszłości zamknąć za płatną subskrypcją. Z czasem doprecyzowano, że będzie to Fitbit Premium. Wtedy też poinformowano o pierwszy opóźnieniu wejścia tej zmiany w życie.
Niedawno było głośno o tym, jak Unia Europejska wymusiła (przede wszystkim na Apple, które chyba jako jedyne używa innego gniazdka) stosowanie USB-C jako standardowego gniazdka do ładowania urządzeń mobilnych. Niestety, nie zajęła się kwestią urządzeń ubieralnych.
W mijającym tygodniu twórcy aplikacji Bigscreen, służącej w dużej mierze do oglądania różnego rodzaju wideo wspólnie ze znajomymi w wirtualnej rzeczywistości, pochwalili się dodaniem obsługi usług Disney+ oraz Amazon Prime Video w trybie wspólnego oglądania.
Po kilku miesiącach testów, Valve udostępniło w stabilnym kanale dość dużą aktualizację systemu SteamOS dla Steam Decka oznaczoną numerkiem 3.4. Jakie zmiany wprowadza? Przede wszystkim aktualizuje sporo pakietów zewnętrznych, jak KDE (środowisko graficzne używane w trybie pulpitu), do aktualnych wersji.
Mogłoby się wydawać, że rozwój gogli Meta Quest 2 zasadniczo osiągnął już swój szczyt i teraz producent będzie się skupiał na następcy, a na starszy model wypuszczał jedynie aktualizacje systemu z poprawkami i niewielkimi nowościami.
Strona 4 z 142

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...