Sony blokuje ...

Producent konsoli PlayStation ...

Microsoft pokazuje ...

Wirtualna rzeczywistość staje ...

Jest nieoficjalny ...

Wielu użytkowników narzekało ...

AirPodsy w końcu z ...

Na wrześniowej prezentacji ...

Sony ogranicza ...

Sony nie przestaje kombinować ...

Amazon pokazuje ...

W zeszłym roku Amazon pokazał ...

GeForce Now dodaje ...

Do tej pory jedyną grą od EA ...

Google porzuca ...

Pod koniec zeszłego roku ...

Stadia doczekała ...

W tym tygodniu Google zaczęło ...

Klient YouTube ...

Google bardzo stara się ...

Oculus zapowiada ...

Rozwój gogli Oculus Go, czyli ...

RECENZJA: Przybij ...

Kiedy mam dostać do testów ...

Wrześniowa ...

Kilka miesięcy temu Microsoft ...

Google ponownie ...

Kiedy platforma Android TV ...

Ebooki w Polsce ...

Już od dłuższego czasu Polska ...

Amazon ...

Od kilku tygodni po sieci ...

Wsparcie ...

Jakiś czas temu Apple ...

Mi Band 6 zyska ...

Od lat opaski Mi Band od ...

Microsoft rezygnuje ...

Gigant z Redmond jest jedną z ...

Citi oficjalnie ...

Citi Handlowych był jednym z ...

Nintendo Switch ...

Wielu posiadaczy tytułowej ...

Apple lekko ...

Podczas konferencji w tym ...
Na początku kwietnia Xiaomi zaprezentowało kolejną generację swojej opaski fitness, w której głównymi nowościami był pomiar saturacji krwi tlenem, nowe aktywności do śledzenia bezpośrednio z opaski oraz większy ekran. Do tej pory urządzenie oficjalnie było jednak sprzedawane tylko w Chinach.
W drugiej połowie zeszłego roku Oculus zaprezentował drugą generację swoich samodzielnych gogli wirtualnej rzeczywistości, czyli Quest 2. Generalnie ich odbiór był pozytywny (w szczególności, że tę cenę lepszych nie znajdziemy), ale jeden element spotkał się z krytyką ze wszystkich stron.
Jeśli korzystacie z Samsungowego ekosystemu inteligentnych urządzeń, czyli SmartHome, to niedawno firma po cichu dodała webowy panel do zarządzania nimi. Jest to wczesna wersja i nie wszystko w niej działa, ale miejmy nadzieję, że braki szybko zostaną uzupełnione.
Kilka dni temu Sony zaskoczyło posiadaczy konsol PlayStation w Polsce ogłaszając, że w ramach rocznych testów uruchamia w naszym kraju nowy serwis VOD o nazwie PlayStation Video Pass “doczepiony” do subskrypcji PlayStation Plus.
W zeszłym tygodniu Oculus zapowiedział kolejną dużą aktualizację dla swoich gogli wirtualnej rzeczywistości, która między innymi miała dodać obsługę funkcji Air Link, czyli własnego rozwiązania producenta do bezprzewodowego streamingu gier VR z pecetów.
Na początku kwietnia pisaliśmy o nieoficjalnym sposobie na testowanie xClouda na komputerach z Windows 10 wykorzystując wewnętrzną aplikację Microsoftu i kod odblokowujący tę opcję, który wyciekł do sieci. Niestety, po paru dniach Microsoft się zorientował co się stało i tę opcję zablokował. Na szczęście w tym tygodniu ruszyła w końcu beta webowego klienta usługi.
Podczas prezentacji w tym tygodniu Apple pokazało kolejną generację przystawki Apple TV. Główne różnice to kilka generacji nowszy procesor (zamiast A10X mamy A12 Bionic) i odświeżony pilot. Pojawiła się też opcja kalibracji obrazu z wykorzystaniem sensorów iPhone’a 12.
Niewielu z Was wie, ale PlayStation Now to usługa streamingu gier z chmury z bodaj najdłuższym stażem spośród tych popularniejszych. Niestety, jest też najbardziej zaniedbana - Sony jej praktycznie nie rozwija od strony technicznej, przynajmniej w porównaniu do konkurencji.
Obecnie usługa streamingu gier od Microsoft obsługuje tylko gry na konsoli Xbox One. Gigant z Redmond nie spoczywa jednak na laurach i prócz odświeżenia serwerów (obecnie bazują na Xboxach One S, zastąpić je mają Xboxy Series X) firma właśnie zdradziła, że planowana jest także możliwość streamowania gier pecetowych.
Kilka tygodni temu pisaliśmy o potwierdzeniu przez Sony zamiaru zamknięcia sklepów z cyfrowymi grami dla konsol PlayStation 3 oraz Vita. Jak można było się spodziewać, spotkało się to z oburzeniem garstki graczy nadal korzystających z tych urządzeń.
Sonos Roam to najnowsze a zarazem najmniejsze dziecko ze stajni Sonosa. Równocześnie jest to pierwszy prawdziwie przenośny głośnik. Co prawda jakiś czas temu pojawił się Sonos Move, ale był on ze względu na swoje rozmiary raczej głośnikiem do zabrania tylko na balkon czy do ogrodu. Sonos Roam to zmienił.
Niemal od premiery pierwszych gogli Oculus Quest istniały aplikacje trzecie pozwalające na bezprzewodowy streaming gier VR z z naszego peceta (zamiast korzystać z oficjalnego, przewodowego rozwiązania). Od początku było niemal pewne, że z czasem Oculus udostępni własne rozwiązanie tego typu.
Do tej pory aplikacje i gry dostępne w sklepie Oculusa mogły być darmowe lub płatne z góry (mogły też oferować jednorazowe zakupy już w samym programie), ale nie mogły oferować subskrypcji. Oprogramowanie dostępne innymi kanałami (np. przez SideQuesta) takich ograniczeń jednak nie miało.
Mamy już dość prężnie działający rynek usług służących do grania w chmurze, ale w tradycyjne produkcje dla “płaskich ekranów”. NVIDIA już szykuje się jednak na kolejny krok, czyli streaming z chmury gier VR. Ten jest dużo bardziej wymagający ze względu na większą rozdzielczość oraz większe znaczenie opóźnień.
Od kilku lat Google oferowało na różnych platformach smart TV aplikację kliencką swojego sklepu z filmami, czyli Google Play Movies. Jednocześnie niemal od początku jego istnienia, filmy zakupione w serwisie można było oglądać także poprzez stronę czy aplikacje klienckie YouTube’a.
Strona 10 z 118

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...