Producenci aut ...

CarPlay Ultra – nowa ...

Microsoft daje ...

Microsoft ogłosił, że ...

Vision Pro ...

Sony ogłosiło oficjalne ...

Gogle dla platformy ...

Microsoft zakończył wsparcie ...

Żabka Nano ma ...

W Polsce pojawiła się nowa ...

Zastrzeżony PESEL ...

Projekt nowelizacji ustawy o ...

Przeglądarka Arc ...

The Browser Company ogłosiło ...

Google poprawi ...

Google wprowadza istotne ...

GeForce NOW ...

NVIDIA oficjalnie udostępniła ...

mBank i Pekao ...

mBank wprowadza ciekawe ...

Snipping Tool w ...

Microsoft wprowadza nową ...

SteamOS 3.7 ...

Po nieco ponad dwóch ...

Mozilla zamyka ...

Mozilla oficjalnie ogłosiła ...

Powiadomienia Live ...

Google oficjalnie ogłosiło, ...

Google pracuje nad ...

Google rozwija obsługę okien ...

Google ...

Google oficjalnie ...

CarPlay 2.0 w końcu ...

Apple w końcu udostępnia ...

Wyciekły nowości z ...

Samsung przygotowuje się do ...

Duża aktualizacja ...

SteamOS 3.7.5 Beta wprowadza ...

Unia Europejska ...

Unia Europejska przygotowuje ...
NVIDIA oficjalnie udostępniła natywną aplikację kliencką usługi GeForce NOW dla SteamOS, znacząco poprawiając jakość rozgrywki w chmurze na urządzeniach z tym systemem. Do tej pory użytkownicy Steam Decków musieli korzystać z wersji webowej lub nieoficjalnych aplikacji, które działały jako interfejs dla wersji webowej, ograniczając rozdzielczość do 1200p i 60 FPS.
mBank wprowadza ciekawe rozwiązanie dla swoich klientów, oferując możliwość płatności za pomocą nowego pierścienia płatniczego. Technologia ta umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych bez konieczności posiadania telefonu czy portfela, co wpisuje się w rosnący trend wykorzystania urządzeń wearables w codziennym życiu. Pierścień działa w oparciu o technologię NFC i nie wymaga ładowania, co czyni go wygodnym rozwiązaniem dla osób poszukujących nowoczesnych metod płatności.
Google testuje nowe zasady dotyczące płatności zbliżeniowych Google Pay na zegarkach z Wear OS. Zmiana polega na wymaganiu wprowadzenia kodu PIN przy każdej transakcji. Decyzja ta budzi kontrowersje wśród użytkowników, którzy wcześniej korzystali z płatności bez konieczności wpisywania kodu, chyba że wartość transakcji przekraczała określony limit.
Microsoft wprowadza nową funkcję do narzędzia Snipping Tool w systemie Windows 11, umożliwiając użytkownikom tworzenie animowanych GIF-ów z nagrań ekranu. Dotychczas Snipping Tool pozwalało na rejestrowanie wideo w formacie MP4, jednak GIF-y są zdecydowanie mniejsze pod względem rozmiaru pliku, co ułatwia ich udostępnianie za pomocą wiadomości e-mail i komunikatorów.
Santander Consumer Bank wprowadza istotne zmiany w dostępie do swoich usług bankowości elektronicznej, ograniczając dostęp do serwisu internetowego dla nowych klientów. Od 25 czerwca 2025 roku osoby, które zawrą umowę o bankowość elektroniczną lub otworzą konto kredytowe i kartę po tej dacie, będą mogły korzystać tylko z aplikacji mobilnej banku. Tym samym dostęp do systemu transakcyjnego przez stronę internetową pozostanie jedynie dla dotychczasowych klientów.
Po nieco ponad dwóch tygodniach testów, Valve ogłosiło udostępnienie aktualizacji SteamOS 3.7 w stabilnym kanale. Wprowadza ona szereg istotnych usprawnień dla Steam Decka oraz oficjalne wsparcie dla Lenovo Legion Go S.
Mozilla oficjalnie ogłosiła zamknięcie usługi Pocket do odkładania linków czy artykułów na później, argumentując swoją decyzję chęcią skupienia się na rozwoju przeglądarki Firefox. Firma wyjaśniła, że chce „świadomie inwestować czas i zasoby”, a obecnie najważniejszy jest dla niej dalszy rozwój Firefoksa.
Google oficjalnie ogłosiło, że funkcja Live Updates trafi na smartwatche z systemem Wear OS w 2026 roku. Firma po raz pierwszy zaprezentowała tę technologię w Androidzie 16. Live Updates na telefonach pojawiają się na always-on-display, jako “pastylka” statusu na pasku powiadomień oraz na ekranie blokady.
Google rozwija obsługę okien w systemie Android, umożliwiając jej pełne działanie na zewnętrznych wyświetlaczach w nadchodzącej aktualizacji Android 16 QPR1 Beta. Funkcja ta została po raz pierwszy wprowadzona jako opcja dla deweloperów w Androidzie 15 QPR1, a teraz będzie częścią stabilnego wydania Androida 16 AOSP.
Google oficjalnie zaprezentowało Wear OS 6, który będzie bazował na Androidzie 16. System ma mieć odświeżony interfejs wykorzystujący motyw Material 3 Expressive, oferując bardziej dynamiczne przejścia, płynniejsze przewijanie oraz kolorowe motywy dostosowane do tarczy zegarka.
Apple w końcu udostępnia długo oczekiwaną drugą generację CarPlay, teraz nazywaną CarPlay Ultra, a pierwszym producentem, który wdroży tę technologię, jest Aston Martin.
Google oficjalnie zapowiedziało rozszerzenie dostępności asystenta Gemini na słuchawki Bluetooth od Sony i Samsunga, dzięki czemu technologia sztucznej inteligencji trafi do większej liczby użytkowników. Choć firma nie podała dokładnej daty udostępnienia Gemini na słuchawkach innych firm, to szczegóły ujawnione podczas wydarzenia The Android Show rzuciły więcej światła na harmonogram rozwoju.
Samsung przygotowuje się do udostępnienia dużej aktualizacji One UI 8 Watch dla swoich zegarków Galaxy Watch, która ma zawierać nowe funkcje zdrowotne oraz integrację z Google Gemini, o czym dowiadujemy się dzięki wyciekowi wczesnej wersji systemu.
SteamOS 3.7.5 Beta wprowadza liczne ulepszenia i rozszerza w końcu wsparcie na handheldy (jeszcze nie zwykłe pecety) inne niż Steam Deck. Po długim okresie testów w kanale Preview, najnowsza aktualizacja trafia w końcu do kanału beta. Wśród najważniejszych zmian znalazła się aktualizacja jądra systemu Linux do wersji 6.11 oraz sterowników graficznych, co przekłada się na poprawę wydajności i kompatybilności.
Twórcy Home Assistant zaprezentowali nową wersję 2025.5, która wprowadza ulepszone funkcje kopii zapasowych, dodatkowe opcje głosowe oraz bardziej zaawansowane narzędzia automatyzacji. Aktualizacja obejmuje również wsparcie dla technologii Z-Wave LongRange, zwiększając zasięg obsługiwanych urządzeń i eliminując ograniczenia związane z dotychczasowymi standardami komunikacyjnymi.
Strona 2 z 176

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...