Android Auto ...

Android Auto szykuje się na ...

Drugie podejście do ...

Samsung Internet powraca na ...

Revolut udostępnia ...

Revolut wprowadził długo ...

Premiera Galaxy XR ...

Samsung oficjalnie wprowadził ...

ChatGPT też ma już ...

OpenAI zaprezentowało swój ...

Google ujawnia ...

Google Play ujawniło pierwszą ...

Microsoft pcha ...

Microsoft zapowiedział nową ...

Meta ostatecznie ...

Meta ogłosiła, że 15 grudnia ...

Revolut ...

Revolut przygotowuje się do ...

Meta Horizon OS v81 ...

Meta rozpoczęła udostępnianie ...

Alexa+ psuje smart ...

Subskrypcja Alexa Plus może ...

Disney+ znowu ...

Disney+ zdecydował się na ...

Więcej szczegółów ...

Google rozpoczęło globalne ...

Google pokazuje ...

Google zaprezentowało nowy ...

Google w końcu ...

Google wprowadza asystenta ...

SideQuest ułatwia ...

Zespół odpowiedzialny za ...

Steam Link już ...

Valve rozszerza dostępność ...

Przedłużone ...

Microsoft ogłosił, że program ...
Przy okazji rozpoczęcia sprzedaży Pixel Watcha, osoby odpowiedzialne za rozwój systemu Wear OS w Google udzieliły wywiadów mediom. W jednym z nich zapowiedziano, że większe aktualizacje Wear OS mają być udostępniane mniej więcej co roku, podobnie jak na smartfonach.
Po miesiącach stopniowego ujawniania informacji o flagowych goglach Quest Pro, Meta w mijającym tygodniu w końcu w pełni zaprezentowała to urządzenie światu. Potwierdziło się, że ewidentnie nie są to gogle “dla ludu” i do grania, a raczej do profesjonalnych zastosowań.
Ostatnio czas oczekiwania pomiędzy rezerwacją Steam Decka, a realizacją zamówienia stawał się na tyle krótki (według postów na Reddicie raptem kilka dni odstępu), że nie dziwi oficjalna rezygnacja z systemu rezerwacji w większości przypadków.
Jeszcze w maju tego roku, kiedy Google w obliczu wielu wycieków przyznało, że pracuje nad własnym zegarkiem, zapowiedziano przy okazji stworzenie aplikacji Google Home dla urządzeń z Wear OS na pokładzie do sterowania inteligentnym domem z nadgarstka.
Po wielu wyciekach i latach oczekiwań fanów Google, firma w końcu oficjalnie zaprezentowała swój własny zegarek z systemem Wear OS. Niestety, jak sugerowały niektóre plotki, cierpi on na podobne choroby, co telefony Pixel sprzed paru lat.
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o oficjalnym pokazaniu dongle’a na USB dla gogli Quest 2, który miał pozwolić na bezprzewodowe granie w gry PCVR mimo braku porządnego routera. Wówczas nie podano jednak ceny czy daty prowadzenia do sprzedaży.
W czasach pandemii, cyfryzacja branży gastronomicznej sprowadzała się głównie do oferowania dostaw do domu poprzez różne aplikacje, jeśli do tej pory nie było takiej opcji. Teraz jednak, kiedy ludzie wracają do starych zwyczajów, startup o nazwie qbik postanowił pomóc w cyfryzacji obsługi w fizycznych lokalach.

Google kończy ze Stadią

W tym tygodniu stało się w końcu to, czego wielu się spodziewało od samego początku - mimo niedawnych zapewnień, że Stadia ma się dobrze, Google zapowiedziało, że kończy rozwój swojej usługi grania w chmurze i wyłączy ją na początku przyszłego roku.
W kwietniu tego roku pisaliśmy o pracach nad specjalnym donglem Wi-Fi dla pecetów, który miałby zapewnić odpowiednie parametry dla bezprzewodowego streamingu gier VR do gogli Oculus Quest 2. W tym tygodniu w końcu oficjalnie zaprezentowano to urządzenie.
Ostatnio było widać, że Amazon ma coraz mniej pomysłów na swój najdroższy czytnik Oasis - coraz więcej jego elementów przejmował tańszy Paperwhite. W tym tygodniu się dowiedzieliśmy, bowiem Jeff Bezos pokazał światu zupełnie nowy model Kindle.
W maju tego roku gogle Oculus Quest 2 doczekały się ulepszonego systemu śledzenia dłoni ochrzczonego mianem “Hand Tracking 2.0”. Dzięki wykorzystaniu deep learningu, inżynierom udało się znacząco poprawić wykrywanie dłoni, kiedy się szybko ruszają, nawzajem zasłaniają czy generalnie nie są w pełni widoczne na kamerach gogli.
Proces wchłaniania Fitbita przez Google coraz bardziej postępuje. Co prawda urządzenia firmy nadal używają własnego systemu (choć w najnowszych coraz bardziej upodabnia się on do Wear OS) i osobnych kont, ale to się powoli zmienia.
Na początku września pisaliśmy o plotkach, że Google planuje wprowadzenie do sprzedaży tańszego Chromecasta z Android TV na pokładzie (oszczędności miały się wziąć z braku obsługi wideo w 4K). Kilka dni temu plotki okazały się prawdą.
W mijającym tygodniu Microsoft udostępnił nową aktualizację systemu dla konsol Xbox oznaczoną numerkiem 2209. Dwie główne nowości jakie wprowadza to przeprojektowany widok biblioteki gier i aplikacji oraz ustawienia domyślnej lokalizacji instalacji.
W marcu tego roku, po wielu tygodniach plotek, Google i Valve ogłosiły rozpoczęcie testów wczesnej wersji integracji Steama z Chrome OS na wybranych komputerach z tym systemem. Do tej pory oznaczało to konieczność korzystania z kanału Dev lub Canary, czyli najmniej stabilnych.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...