OpenAI udostępnia ...

OpenAI ogłosiło premierę ...

Koniec oficjalnego ...

Google oficjalnie kończy ...

Sony udostępnia ...

Sony rozpoczęło wdrażanie ...

Microsoft wprowadza ...

Microsoft ogłosił rewolucyjną ...

Prawa do marki ...

Po latach nieobecności marka ...

Proton pokazuje ...

W obliczu zwiększającej się ...

Galaxy Watch Ultra ...

Samsung rozszerza dostępność ...

Samsung dodaje ...

Samsung zdecydował się na ...

YouTube Music ...

YouTube Music otrzymało ...

Pixel Watcha 4 w ...

Pixel Watch 4 może wreszcie ...

Google Home dla ...

Google Home dla zegarków z ...

Microsoft zamyka ...

Microsoft niespodziewanie ...

Google zaczyna ...

Gemini, osobisty asystent AI ...

Samsung pokazuje ...

Samsung zaprezentował ósmą ...

Ikea kontynuuje ...

Ikea planuje rozszerzyć swoją ...

Perplexity ...

Perplexity zaprezentowało ...

Belkin kończy swoją ...

Belkin ogłosił decyzję o ...

Producenci aut ...

CarPlay Ultra – nowa ...

Microsoft daje ...

Microsoft ogłosił, że ...

Vision Pro ...

Sony ogłosiło oficjalne ...

Gogle dla platformy ...

Microsoft zakończył wsparcie ...
My ciągle czekamy na premierę Disney+ w naszym kraju, tymczasem w Stanach Zjednoczonych w tym roku ma zostać wprowadzony tańszy (na razie nie wiadomo o ile) abonament, ale kosztem pojawienia się reklam.
Usługa streamingu gier z chmury od Microsoft jest jedyną szerzej dostępną, która do tej pory nie wspierała klawiatury i myszki, wymagając podłączenia pada (PlayStation Now również tego wymaga, ale jest dostępne w mniejszej liczbie krajów).
Popularna linia opasek fitness od Xiaomi do tej pory nie oferowała opcji włączenia swojego wyświetlacza na stałe. Maksimum możliwości było jego automatyczne wybudzanie po podniesieniu ręki. To się może jednak niedługo zmienić.
W 2017 roku Fitbit pokazał swój pierwszy smartwatch (Ionic), po latach produkowania jedynek opasek fitness. Niestety, urządzenie nie starzeje się najlepiej. Nie chodzi bynajmniej o kwestię oprogramowania - Fibit musiał ogłosić program jego zwrotu z powodu baterii, które zaczęły się ostatnio przegrzewać.
Pod koniec stycznia pisaliśmy, że Philips w końcu zamierza zaimplementować w swojej głównej aplikacji wsparcie dla swojego oświetlenia z łącznością Bluetooth (dzięki czemu nie wymagają mostka), które do tej pory wymagało korzystania z osobnej aplikacji.
Lata temu Microsoft usunął integrację swoich konsol z serwisem Twitch, ponieważ zastąpił go własną usługą Mixer. Ta jednak została zamknięta w czerwcu 2020 roku i od tamtej pory Xboxowi brakowało wbudowanej opcji streamingu (Microsoft użytkowników Mixera kierował do Facebook Gaming).
Kiedy w zeszłym roku pojawiały się plotki o nowej generacji układów dla urządzeń ubieralnych od Qualcomma, mówiły one o niewielkich zmianach, na które nie warto czekać. Najwyraźniej plany firmy nieco się zmieniły.
W zeszłym roku pisaliśmy, że Google pracuje nad ułatwieniem korzystania ze Steama na Chromebookach z systemem Chrome OS. Technicznie było to możliwe od jakiegoś czasu dzięki obsłudze aplikacji Linuksowych, ale wymagało to korzystania z terminala.
Co prawda Android TV od Google wprost nie zezwala na alternatywne launchery, ale nieco kombinując z ADB da się z nich korzystać. Podobnie było na urządzeniach Fire TV, gdzie z pomocą dodatkowej aplikacji można było korzystać z launcherów innych niż systemowych.
W zeszłym roku Żabka udostępniła aplikację Jush, która oferuje ekspresową dostawę (do 15 minut) podstawowych codziennych zakupów (możliwe jest to dzięki sieci tzw. dark store w pobliżu osiedli mieszkaniowych). Teraz firma przygotowuje jej bardziej rozbudowaną wersję.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...