BLIK już dostępny ...

Revolut oficjalnie udostępnił ...

Meta zmienia ...

Meta staje się bardziej ...

NVIDIA wprowadza ...

NVIDIA ogłosiła znaczące ...

Nintendo potwierdza ...

Nintendo potwierdziło, że ...

Wiadomo ile będzie ...

Microsoft ogłosił, że będzie ...

Kolejne opóźnienie ...

Microsoft ogłosił kolejne ...

Testy One UI 6 dla ...

Samsung zakończył właśnie ...

Zmiany w obsłudze ...

Ostatnia generacja czytników ...

OpenAI udostępnia ...

OpenAI wydało wczesną wersję ...

Amazon w końcu ...

Amazon wprowadza na rynek ...

Google zaczyna ...

Google ogłosiło, że wkrótce ...

Pierwsze klienty ...

NordVPN, popularny dostawca ...

N26 rozszerza ...

Niemiecki cyfrowy bank N26 ...

Meta dodaje ...

Ostatnia wersja testowa ...

Nadchodzi koniec ...

Parallels dla Chrome OS ...

Duża aktualizacja ...

Microsoft zaczął udostępniać ...

Karty płatnicze od ...

PayPo opublikowało regulaminy ...
Niemal od premiery pierwszych gogli Oculus Quest istniały aplikacje trzecie pozwalające na bezprzewodowy streaming gier VR z z naszego peceta (zamiast korzystać z oficjalnego, przewodowego rozwiązania). Od początku było niemal pewne, że z czasem Oculus udostępni własne rozwiązanie tego typu.
Do tej pory aplikacje i gry dostępne w sklepie Oculusa mogły być darmowe lub płatne z góry (mogły też oferować jednorazowe zakupy już w samym programie), ale nie mogły oferować subskrypcji. Oprogramowanie dostępne innymi kanałami (np. przez SideQuesta) takich ograniczeń jednak nie miało.
Mamy już dość prężnie działający rynek usług służących do grania w chmurze, ale w tradycyjne produkcje dla “płaskich ekranów”. NVIDIA już szykuje się jednak na kolejny krok, czyli streaming z chmury gier VR. Ten jest dużo bardziej wymagający ze względu na większą rozdzielczość oraz większe znaczenie opóźnień.
Od kilku lat Google oferowało na różnych platformach smart TV aplikację kliencką swojego sklepu z filmami, czyli Google Play Movies. Jednocześnie niemal od początku jego istnienia, filmy zakupione w serwisie można było oglądać także poprzez stronę czy aplikacje klienckie YouTube’a.
Już od paru lat fani rodziny uniwersalnych pilotów Harmony od Logitecha obawiali się porzucenia tego produktu przez firmę. Wzmagały to ruchy w stylu usuwania lokalnego API i przywracania do dopiero po masowych skargach użytkowników.
W dawnych czasach Mozilla usiłowała stworzyć wersję Firefoksa na niemal każdą bardziej znaczącą platformę. Od jakiegoś czasu fundacja nie ma już jednak pieniędzy na taką rozrzutność - aplikacja dla Android TV nigdy nie powstała, a teraz ogłoszono koniec wersji dla Fire TV i Echo Show.
Poczta Polska nie cieszy się w naszym kraju dobrą opinią i słynie raczej z zostawiania awizo nawet jak ktoś cały czas był w domu. Nic dziwnego więc, że wiele osób denerwuje, że nowej karty z banku nie można zwykle dostać inaczej niż tradycyjnym listem.
Od tygodni w sieci krążyły plotki o otworzeniu usługi Apple Find My o wsparcie dla urządzeń Bluetooth firm trzecich (takich jak tagi przyczepiane do portfela czy innych przedmiotów mających potencjał do gubienia się). W tym tygodniu Apple w końcu oficjalnie te informacje potwierdziło.
W mijającym tygodniu Xiaomi oficjalnie zaprezentowało kolejną generację opaski Mi Band oznaczoną numerkiem 6. Nowości nie są szczególnie duże - producent trzyma się stopniowego wprowadzania zmian (paski i ładowarki do piątki nadal pasują do szóstki).
Jakiś czas temu w sieci pojawił się poradnik instruujący jak pobrać i zainstalować testową aplikację Microsoftu dla Windows 10, która pozwala na lokalny streaming gier z nowych konsol firmy (Xbox Series S/X) oraz korzystać z usługi grania w chmurze.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...