BLIK już dostępny ...

Revolut oficjalnie udostępnił ...

Meta zmienia ...

Meta staje się bardziej ...

NVIDIA wprowadza ...

NVIDIA ogłosiła znaczące ...

Nintendo potwierdza ...

Nintendo potwierdziło, że ...

Wiadomo ile będzie ...

Microsoft ogłosił, że będzie ...

Kolejne opóźnienie ...

Microsoft ogłosił kolejne ...

Testy One UI 6 dla ...

Samsung zakończył właśnie ...

Zmiany w obsłudze ...

Ostatnia generacja czytników ...

OpenAI udostępnia ...

OpenAI wydało wczesną wersję ...

Amazon w końcu ...

Amazon wprowadza na rynek ...

Google zaczyna ...

Google ogłosiło, że wkrótce ...

Pierwsze klienty ...

NordVPN, popularny dostawca ...

N26 rozszerza ...

Niemiecki cyfrowy bank N26 ...

Meta dodaje ...

Ostatnia wersja testowa ...

Nadchodzi koniec ...

Parallels dla Chrome OS ...

Duża aktualizacja ...

Microsoft zaczął udostępniać ...

Karty płatnicze od ...

PayPo opublikowało regulaminy ...
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o oficjalnym pokazaniu dongle’a na USB dla gogli Quest 2, który miał pozwolić na bezprzewodowe granie w gry PCVR mimo braku porządnego routera. Wówczas nie podano jednak ceny czy daty prowadzenia do sprzedaży.
W czasach pandemii, cyfryzacja branży gastronomicznej sprowadzała się głównie do oferowania dostaw do domu poprzez różne aplikacje, jeśli do tej pory nie było takiej opcji. Teraz jednak, kiedy ludzie wracają do starych zwyczajów, startup o nazwie qbik postanowił pomóc w cyfryzacji obsługi w fizycznych lokalach.

Google kończy ze Stadią

W tym tygodniu stało się w końcu to, czego wielu się spodziewało od samego początku - mimo niedawnych zapewnień, że Stadia ma się dobrze, Google zapowiedziało, że kończy rozwój swojej usługi grania w chmurze i wyłączy ją na początku przyszłego roku.
W kwietniu tego roku pisaliśmy o pracach nad specjalnym donglem Wi-Fi dla pecetów, który miałby zapewnić odpowiednie parametry dla bezprzewodowego streamingu gier VR do gogli Oculus Quest 2. W tym tygodniu w końcu oficjalnie zaprezentowano to urządzenie.
Ostatnio było widać, że Amazon ma coraz mniej pomysłów na swój najdroższy czytnik Oasis - coraz więcej jego elementów przejmował tańszy Paperwhite. W tym tygodniu się dowiedzieliśmy, bowiem Jeff Bezos pokazał światu zupełnie nowy model Kindle.
W maju tego roku gogle Oculus Quest 2 doczekały się ulepszonego systemu śledzenia dłoni ochrzczonego mianem “Hand Tracking 2.0”. Dzięki wykorzystaniu deep learningu, inżynierom udało się znacząco poprawić wykrywanie dłoni, kiedy się szybko ruszają, nawzajem zasłaniają czy generalnie nie są w pełni widoczne na kamerach gogli.
Proces wchłaniania Fitbita przez Google coraz bardziej postępuje. Co prawda urządzenia firmy nadal używają własnego systemu (choć w najnowszych coraz bardziej upodabnia się on do Wear OS) i osobnych kont, ale to się powoli zmienia.
Na początku września pisaliśmy o plotkach, że Google planuje wprowadzenie do sprzedaży tańszego Chromecasta z Android TV na pokładzie (oszczędności miały się wziąć z braku obsługi wideo w 4K). Kilka dni temu plotki okazały się prawdą.
W mijającym tygodniu Microsoft udostępnił nową aktualizację systemu dla konsol Xbox oznaczoną numerkiem 2209. Dwie główne nowości jakie wprowadza to przeprojektowany widok biblioteki gier i aplikacji oraz ustawienia domyślnej lokalizacji instalacji.
W marcu tego roku, po wielu tygodniach plotek, Google i Valve ogłosiły rozpoczęcie testów wczesnej wersji integracji Steama z Chrome OS na wybranych komputerach z tym systemem. Do tej pory oznaczało to konieczność korzystania z kanału Dev lub Canary, czyli najmniej stabilnych.
Do tej pory Windows Subsystem for Android (WSA) oficjalnie dostępny był jedynie w Stanach Zjednoczonych oraz Japonii (choć nieoficjalnie można go było ręcznie zainstalować w innych krajach). W mijającym tygodniu w końcu ogłoszono szerszą dostępność tej funkcji.
Do tej pory, jeśli chcieliście zagrać w gry z płyty dla Xboxa One na Xboxach Series X, konieczne było połączenie z siecią (formalnie nie był to DRM, tylko “sprawdzenie kompatybilności”. Było jednak irytujące, bo przy braku połączenia płyty były bezużyteczne.
Do tej pory wbudowana funkcja nagrywania tego co widzi użytkownik w goglach Oculus Quest 2 była dość ograniczona i niepraktyczna - domyślnie nagrywała kwadratowe wideo w dość niskiej rozdzielczości 1024x1024 pikseli.
Producent konsoli PlayStation opublikował w tym tygodniu praktycznie wszystkie informacje o drugiej generacji swoich gogli VR jakich nam brakowało prócz ich ceny i konkretnej daty premiery (ograniczono się do “początek 2023 roku”).
Meta sama ujawniła już sporo informacji o droższym modeli gogli Quest znanym pod nazwą kodową “Cambria”, ale do tej pory nie pokazała żadnych oficjalnych zdjęć czy grafik urządzenia. Zmieniło się to w tym tygodniu, kiedy to ktoś zostawił gogle w hotelu.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...