Meta będzie ...

Meta ogłosiła otwarcie ...

Wymóg dodatkowej ...

Użytkownicy Wear OS, którzy ...

Legimi w końcu nie ...

Czytniki Kindle od dawna są ...

Fairbuds - ...

W dzisiejszym świecie ...

Amazon rezygnuje z ...

“Just Walk Out” miała być ...

Amazon udostępnia ...

Amazon kontynuuje rozwój ...

Garmin wprowadza ...

Garmin, znany producent ...

Shazam dla Wear OS ...

Aplikacja Shazam dla Wear OS ...

Meta wprowadza ...

Firma Meta ogłosiła istotne ...

Chrome dla Windows ...

Qualcomm przygotowuje się do ...

Znamy datę zmiany ...

Wyczekiwany przez wielu fanów ...

Google usuwa ...

Google podjęło kontrowersyjną ...

ING ułatwia ...

ING Bank Śląski zdecydował ...

WinlatorXR: ...

W świecie wirtualnej ...

YouTube ulepsza ...

YouTube, będący liderem wśród ...

Google próbowało ...

Jak być może wiecie, gogle ...

Microsoft kończy z ...

Microsoft ogłosił, że kończy ...

Max (HBO) także ...

W ostatnim czasie, serwisy ...

Windows 11 będzie ...

Microsoft wprowadza nową, ...

Aktualizacja Fire ...

Amazon wydał aktualizację dla ...

OnePlus Watch 2 tym ...

OnePlus zaprezentował swój ...

GeForce NOW z ...

NVIDIA poinformowała, że ...

Sony pracuje nad ...

Sony zapowiedziało, że ...

YouTube Music w ...

Użytkownicy YouTube Music ...
W mijającym tygodniu twórcy aplikacji Bigscreen, służącej w dużej mierze do oglądania różnego rodzaju wideo wspólnie ze znajomymi w wirtualnej rzeczywistości, pochwalili się dodaniem obsługi usług Disney+ oraz Amazon Prime Video w trybie wspólnego oglądania.
Po kilku miesiącach testów, Valve udostępniło w stabilnym kanale dość dużą aktualizację systemu SteamOS dla Steam Decka oznaczoną numerkiem 3.4. Jakie zmiany wprowadza? Przede wszystkim aktualizuje sporo pakietów zewnętrznych, jak KDE (środowisko graficzne używane w trybie pulpitu), do aktualnych wersji.
Mogłoby się wydawać, że rozwój gogli Meta Quest 2 zasadniczo osiągnął już swój szczyt i teraz producent będzie się skupiał na następcy, a na starszy model wypuszczał jedynie aktualizacje systemu z poprawkami i niewielkimi nowościami.
Nie tylko Google wymaga płatnej subskrypcji by w pełni wykorzystać funkcje monitoringu naszej aktywności czy snu w swojej aplikacji Fitbit. Na podobny krok zdecydowała się właśnie firma Mobvoi (producent zegarków TicWatch).
Kilka dni temu w aplikacji Philips Hue zaczęła się pojawiać nowa scena o nazwie “Światło naturalne”. W przeciwieństwie do większości innych, które są zdefiniowane na stałe, ta ma w założeniu zmieniać się w ciągu dnia tak by cały czas oddawać barwę światła słonecznego i jednocześnie najlepszą dla naszej aktywności.
Jednym z zarzutów wobec Pixel Watcha było wykorzystanie własnego mechanizmu mocowania pasków, co uniemożliwiało stosowanie tych standardowych i wymuszało kupowanie drogich pasków od Google. Szczególnie, że było wiadomo, iż Pixel Watch raczej nie zbliży się nawet do popularności Apple Watcha by wytworzyć rynek alternatyw wobec pasków od Google.
Kilka tygodni temu twórca niezależnej alternatywy dla Air Linka od Mety (czyli do bezprzewodowego streamingu gier i aplikacji PCVR na samodzielne gogle VR) wprowadził wymóg łączenia swojej aplikacji z internetem tłumacząc się rosnącym piractwem.
Raptem w maju tego roku Microsoft zaktualizował Windows Subsystem for Android by bazował na kodzie Androida 12.1 (12L), a w mijającym tygodniu ogłoszono już aktualizację zmieniającą bazę na Androida 13 (to nawet szybciej, niż niektórzy producenci udostępniają aktualizacje na telefony).
Po wielu opóźnieniach, Google w końcu zaczęło proces udostępniania obsługi standardu urządzeń smart home o nazwie Matter użytkownikom końcowych. Na razie na Androidzie i urządzeniach z serii Google/Nest Home oraz Hub.
Firma z Cupertino od lat preferuje tworzyć własne standardy pozwalające utrudniać użytkownikom odejście do konkurencji niż korzystać z uznanych, nierzadko otwartych rozwiązań wspieranych przez wszystkich. Nie inaczej było z wdrożeniem dwustopniowego logowania.
Przy okazji pierwszych urządzeń z serii SHIELD, NVIDIA dodała do sterowników swoich kart graficznych w systemach Windows funkcję GameStream, która oferowała lokalny streaming gier do wspomnianych urządzeń mobilnych. Z czasem pojawił się też open-source’owy klient Moonlight, pozwalający korzystać z tego rozwiązania również na innych platformach.
Kolejna firma rezygnuje z aplikacji dla zegarka Apple Watch - po rezygnacjach z bezpośredniego wspierania tej platformy przez Pokemon GO, Slacka czy eBaya w ostatnich latach, przyszła teraz kolej na Microsoft ze swoją aplikacją Authenticator.
Niemal od początku wprowadzenia do sklepu Steam obsługi gier VR, oferował on na stronach gier przydatny panel ze szczegółami wsparcia dla wirtualnej rzeczywistości. Można było się z niego dowiedzieć między innymi jakie gogle są oficjalnie wspierane, czy rozgrywka jest stacjonarna (można siedzieć) lub ruchoma oraz jakiego rodzaju kontrolery są obsługiwane.
Firma AVM rozpoczęła wprowadzanie FRITZ!OS 7.50, dużej aktualizacji, oferującej ponad 150 nowych funkcji i ulepszeń dla wszystkich produktów FRITZ!. Bezpłatna aktualizacja ułatwia użytkownikom konfigurowanie szybkich połączeń VPN, sprawia, że Smart Home jest jeszcze bardziej wszechstronny, daje skuteczniejszą ochronę przed niechcianymi rozmówcami i pozwala podnieść funkcjonalność Mesh sieci Wi-Fi.
Raptem w zeszłym tygodniu pisaliśmy o udostępnieniu Android TV 13 dla przystawki deweloperskiej ADT-3, a teraz tydzień później mamy do przekazania informację o zakończeniu wsparcia dla tego urządzenia.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...