Samsung wprowadza ...

Samsung ogłosił, że Galaxy ...

Ostateczny koniec ...

Meta oficjalnie zakończyła ...

Nowy odkurzacz ...

Roborock zaprezentował na CES ...

Nest Hub w końcu z ...

Google ogłosiło, że ich ...

Gemini trafi ...

Google przygotowuje się do ...

Meta wymieni Questy ...

Meta ogłosiła, że wymieni ...

Smart ring z ...

Smart pierścionki zrobiły ...

Pojawił się nowy ...

Niedawno pojawiło się nowe ...

Meta przyznaje się ...

Meta pracuje nad aktualizacją ...

Zmiany w ...

Android Auto 13.4, który jest ...

Jakie zmiany ...

OnePlus planuje wprowadzenie ...

Pogodynki wkrótce ...

Google wprowadziło nową ...

Home Assistant ...

Home Assistant wprowadził na ...

Wear OS 5 w końcu ...

Po udostępnieniu One UI 6 / ...

Steam Deck OLED od ...

Valve ogłosiło, że Steam Deck ...

Google ...

Google zaprezentowało Android ...

Link to Windows na ...

Microsoft rozpoczął wdrażanie ...

Żabka z ...

Drukarki w polskich domach to ...

Google Wallet na ...

Google Wallet udostępnia nowe ...
Jedną z zalet grania w chmurze jest brak konieczności pobierania oraz instalowania gier - klikamy i niemal od razu trafiamy do gry. Świetnie nadaje się to do zapoznawania z testowymi wersjami gier, co też chce wykorzystać Google.
Android TV, mimo ograniczeń narzuconych przez Google w kwestii zmian, jakich mogą dokonywać producenci, radzi sobie z aktualizacjami w pewnym sensie gorzej niż na smartfonach. Dlaczego w pewnym sensie?
Jak już zapewne wiecie, Sony tym razem nie spieszy się z ujawnianiem informacji na temat PlayStation 5 i najczęściej ze wszystkim czeka na ruch Microsoftu. Nie inaczej było z interfejsem użytkownika na nowej konsoli - firma pokazała go dopiero w tym tygodniu, długo po Microsofcie.
Niedawno Google postanowiło zrobić porządek ze swoimi usługami do streamingu muzyki (ciągle równolegle funkcjonuje Google Play Music oraz YouTube Music). Efektami tych porządków było między innymi umożliwienie trzymania własnej muzyki w YouTube Music oraz migracji tej z Google Play Music.
Jakiś czas temu Microsoft pochwalił się jak ma wyglądać interfejs na konsolach Xbox Series S/X i jednocześnie rozpoczął testy aktualizacji wprowadzającej go także na konsolach z serii Xbox One. W tym tygodniu się one zakończyły i udostępniono nowy wygląd wszystkim użytkownikom.
W lipcu tego roku, po doniesieniach od części użytkowników o braku pytania o PIN przy płatnościach wyższych niż 100 zł, Google przyznało się, że testuje na losowo wybranych użytkownikach znad Wisły przywrócenie obsługi CDCVM (czyli autoryzacji transakcji na telefonie zamiast terminalu).
W przeciwieństwie do Microsoftu, który ze szczegółami na temat wstecznej kompatybilności na kolejnej generacji swojej konsoli się nie krył, Sony do tej pory operowało nieprecyzyjnymi stwierdzeniami w stylu “99% gier z PS4 będzie działać na piątce”. W tym tygodniu firma jednak w końcu zdecydowała się odsłonić karty.

PayPal wprowadza nowe opłaty

Usługi pośredniczące w płatnościach pokroju PayPala albo naszych rodzimych DotPay czy PayU nie są raczej znane z opłat dla użytkowników końcowych. Są one pobierane “w tle” od sprzedających, którzy muszą je wliczyć w koszt swojej działalności. A jednak mimo to, PayPal zdecydował się na wprowadzenie pewnych opłat dla użytkowników końcowych.
Konkurencja (przynajmniej w postaci Apple Music) już od dawna pozwalała szukać piosenek po ich tekście zamiast tytule czy autorze. Teraz Spotify ją dogoniło, o czym donosi portal The Verge.
Minęło już kilka miesięcy od zapowiedzi nowego Snapdragona dla zegarków i jak do tej pory nadal znamy tylko jeden smartwatch, który ma mieć nowy układ pod maską (TicWatch Pro 3). W tym tygodniu oczekiwania zawiódł Fossil.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...