Wyciekły nowości z ...

Samsung przygotowuje się do ...

Duża aktualizacja ...

SteamOS 3.7.5 Beta wprowadza ...

Unia Europejska ...

Unia Europejska przygotowuje ...

Można już ...

Meta oficjalnie otworzyła ...

Google poprawia ...

Google wprowadza nowy proces ...

Nowe informacje o ...

Eric Migicovsky, twórca marki ...

Windows Recall ...

Microsoft udostępnił funkcję ...

Koniec wsparcia dla ...

Google ogłosiło, że od ...

Google szykuje się ...

Sundar Pichai, CEO Alphabet, ...

Amazon szykuje się ...

Amazon planuje wprowadzenie ...

YouTube Music ...

Użytkownicy YouTube Music, ...

CMF Buds 2 już ...

CMF Buds 2 to najnowsze ...

Microsoft rozszerza ...

Funkcja „Stream Your Own ...

Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Alexa+ już dostępna ...

Amazon udostępnił w końcu ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...
Pod koniec września pisaliśmy, że w repozytorium kodu projektu Chrome OS pojawiły się zmiany sugerujące plany rychłego udostępnienia integracji systemu ze Steamem w kanale beta i w mijającym tygodniu w końcu trafiły one “na produkcję”.
W Stanach Zjednoczonych zaczął się ciekawy eksperyment - Google postanowiło dodać do YouTube integrację z innymi serwisami VOD, dzięki czemu użytkownicy mogą oglądać filmy z nich bez opuszczania YouTube’a.
Steam Deck od Valve podbija serca kolejnych graczy, nadal ma jednak pewne braki. Jednym z nich jest brak wygodnej opcji przenoszenia gier z komputera na konsolkę (można to oczywiście zrobić ręcznie, ale wymaga to więcej zachodu).
Mimo, że producent smartwatchy Pebble został dawno wykupiony przez Fitbita (a ten z kolei przez Google), to nadal ma wiernych fanów i społeczność utrzymującą jego urządzenia przy życiu poprzez projekt Rebble.
Do tej pory ścisłą integrację między smartfonem i komputerem na większą skalę udało się tylko Apple, dzięki kontroli i popularności obu tego typu platform w swoim portfolio. Microsoft odpadł z tego wyścigu przez porażkę mobilnych okienek, zaś Google ma Androida, ale po drugiej stronie tylko Chromebooki.
Po zaprezentowaniu kosmicznie drogich gogli Quest Pro, które są poza finansowym zasięgiem normalnych użytkowników, dość szybko pojawiło się pytanie, kiedy zobaczymy trzecią generację przystępnych finansowo gogli Quest.
Choć nie jest to proste - wymaga bowiem rozerwania kabla USB by domowymi metodami stworzyć “wtyczkę” do zegarka (odpowiednie piny są w jednej ze szczelin do montażu pasków). Kiedy już mamy taki kabel, reszta procesu jest już standardowa.
Google niedawno zapowiedziało odświeżoną aplikację Google Home do zarządzania połączonymi urządzeniami smart home. Razem z nią rozbudowana miała zostać również automatyzacja (nazywana tu rutynami).
Od jakiegoś czasu Meta mocniej stawia na aspekty społecznościowe w wirtualnej rzeczywistości i rozbudowuje środowisko domowe gogli Quest. Kiedyś służyło zasadniczo jako tło dla launchera aplikacji i ustawień systemowych.
Mimo istnienia od lat standardu HDMI CEC pozwalającego na kontrolowanie pewnych funkcji telewizorów z poziomu urządzeń podłączonych do nich przez złącze HDMI, konsole Xbox do tej pory nie potrafiły chociażby regulować w ten sposób głośności (nie oferowały też regulacji “lokalnej” głośności).

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...