Kinective Media już współpracuje z takimi markami jak Norwegian Cruise Line, Macy’s, IHG Hotels & Resorts, TelevisaUnivision oraz JPMorgan Chase, który oferuje współbrandowane karty kredytowe z United. Richard Nunn, CEO programu lojalnościowego MileagePlus United, podkreślił, że platforma umożliwia markom z różnych branż dotarcie do zaangażowanych klientów na każdym etapie lejka marketingowego, od rozważania marki po konwersję, w sposób wysoce spersonalizowany i trafny.
United nie ujawniło prognozowanych przychodów z tej inicjatywy, jednak podkreślono, że klienci mają możliwość zrezygnowania z otrzymywania ukierunkowanych reklam poprzez specjalną stronę internetową United. Linia lotnicza zapewnia również, że reklamodawcy nie mają dostępu do osobistych danych identyfikacyjnych klientów.
W trakcie lotu, który średnio trwa 3,5 godziny, pasażerowie mogą być narażeni na reklamy, co daje potencjalnie dużą uwagę na przekazy reklamowe. United jest obecnie w trakcie masowej modernizacji kabin wąskokadłubowych, w tym systemu rozrywki pokładowej z nowymi ekranami i innymi funkcjami, chociaż problemy z łańcuchem dostaw opóźniły niektóre z tych ulepszeń.
Źródło: CNBC