Jakiś czas temu Elon Musk (założyciel Tesli czy SpaceX) ogłosił, że chce kupić Twittera za 44 miliardy dolarów. Twierdził, że chce to zrobić w celu obrony wolności słowa w sieci. W tym tygodniu jednak ogłosił, ze wycofuje się z zakupu.
Mobilna konsola/komputer od Valve, czyli Steam Deck, trafia powoli do coraz szerszego grona odbiorców, dzięki czemu coraz szersza grupa graczy jest też wystawiona na granie na Linuksie (urządzenie domyślnie działa pod kontrolą Steam OS bazującego na dystrybucji Linuksa o nazwie Arch).
W zeszłym roku zapowiedziano rezygnację z wymagania logowania się kontem Facebooka na goglach Oculus Quest. Niestety nie podano wtedy konkretnego terminu i od tamtej pory zapanowała na ten temat cisza. Dopiero w tym tygodniu pojawiły się nowe informacje.
Philips systematycznie rozbudowywał opcję synchronizacji swoich inteligentnych świateł z multimediami na innych urządzeniach. Zaczęło się od aplikacji dla komputerów pozwalającej synchronizować światła z zawartością ekranu komputera, potem pojawiło się urządzenie HDMI Sync Box do tego samego, ale z dowolnym urządzeniem obsługującym HDMI.
Mimo zapowiedzi Samsunga na początku kwietnia, że firma nie wyrobi się z letnią premierą sekcji Gaming Hub na swoich najnowszych telewizorach, terminu udało się jednak dotrzymać.
Do niedawna inteligentne ekrany Google można było parować z innymi urządzeniami przez Bluetooth (by pełniły rolę zwykłego głośnika bezprzewodowego) tylko z poziomu aplikacji Google Home na telefonie.
Kiedy premierę miał Galaxy Watch 4, nieliczna garstka fanów posiadaczy iPhone’ów i jednocześnie zegarków Samsunga lub z Wear OS nie była zadowolona - najnowszy model nie obsługiwał bowiem systemu Apple.
Google dość niespodziewanie i stosunkowo po cichu (jedynie poprzez umieszczenie stosownego wpisu na liście zmian w Google Play Services) ogłosiło udostępnienie technologii Fast Pair na zegarkach z Wear OS.
Wielu spodziewało się, że pierwszy zegarek z Wear OS 3.x od firmy innej niż Samsung będzie Pixel Watchem. Inna firma jednak ubiegła Google - Montblanc zapowiedział właśnie model Summit 3 ze wspomnianą wersją systemu.
Odkąd powstał, projekt SideQuest ułatwiający odnajdywanie i instalowanie aplikacji spoza oficjalnej dystrybucji na goglach Oculus Quest wymagał podłączania ich za każdym razem do komputera. W mijającym tygodniu to się w końcu zmieniło.