Wyciekły nowości z ...

Samsung przygotowuje się do ...

Duża aktualizacja ...

SteamOS 3.7.5 Beta wprowadza ...

Unia Europejska ...

Unia Europejska przygotowuje ...

Można już ...

Meta oficjalnie otworzyła ...

Google poprawia ...

Google wprowadza nowy proces ...

Nowe informacje o ...

Eric Migicovsky, twórca marki ...

Windows Recall ...

Microsoft udostępnił funkcję ...

Koniec wsparcia dla ...

Google ogłosiło, że od ...

Google szykuje się ...

Sundar Pichai, CEO Alphabet, ...

Amazon szykuje się ...

Amazon planuje wprowadzenie ...

YouTube Music ...

Użytkownicy YouTube Music, ...

CMF Buds 2 już ...

CMF Buds 2 to najnowsze ...

Microsoft rozszerza ...

Funkcja „Stream Your Own ...

Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Alexa+ już dostępna ...

Amazon udostępnił w końcu ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...
W marcu tego roku, po wielu tygodniach plotek, Google i Valve ogłosiły rozpoczęcie testów wczesnej wersji integracji Steama z Chrome OS na wybranych komputerach z tym systemem. Do tej pory oznaczało to konieczność korzystania z kanału Dev lub Canary, czyli najmniej stabilnych.
Do tej pory Windows Subsystem for Android (WSA) oficjalnie dostępny był jedynie w Stanach Zjednoczonych oraz Japonii (choć nieoficjalnie można go było ręcznie zainstalować w innych krajach). W mijającym tygodniu w końcu ogłoszono szerszą dostępność tej funkcji.
Do tej pory, jeśli chcieliście zagrać w gry z płyty dla Xboxa One na Xboxach Series X, konieczne było połączenie z siecią (formalnie nie był to DRM, tylko “sprawdzenie kompatybilności”. Było jednak irytujące, bo przy braku połączenia płyty były bezużyteczne.
Do tej pory wbudowana funkcja nagrywania tego co widzi użytkownik w goglach Oculus Quest 2 była dość ograniczona i niepraktyczna - domyślnie nagrywała kwadratowe wideo w dość niskiej rozdzielczości 1024x1024 pikseli.
Producent konsoli PlayStation opublikował w tym tygodniu praktycznie wszystkie informacje o drugiej generacji swoich gogli VR jakich nam brakowało prócz ich ceny i konkretnej daty premiery (ograniczono się do “początek 2023 roku”).
Meta sama ujawniła już sporo informacji o droższym modeli gogli Quest znanym pod nazwą kodową “Cambria”, ale do tej pory nie pokazała żadnych oficjalnych zdjęć czy grafik urządzenia. Zmieniło się to w tym tygodniu, kiedy to ktoś zostawił gogle w hotelu.
Po odświeżeniu czytnika Kindle Paperwhite w zeszłym roku, Amazon wziął się w końcu za bazowy model swojego urządzenia i w tym tygodniu pokazał jego jedenastą generację. Co się zmieniło?
W tym tygodniu do posiadaczy zegarka Apple trafiła finalna wersja watchOS w wersji 9.0. Jakie zmiany wprowadza? Między innymi specjalny tryb oszczędzania energii, o którym plotkowano na początku tego roku.
Oficjalna aplikacja usługi Google Keep (do notatek) dla zegarków z Wear OS do tej pory wciąż miała interfejs pamiętający Android Wear 2.0. Dopiero w mijającym tygodniu się to zmieniło.
Wygląda na to, że Google chce ostatecznie pozbyć się niesamodzielnych Chromecastów z oferty - nadal bowiem sprzedawało jedną wersję ze starym Cast OS pozwalającym jedynie na odbieranie wideo z innych urządzeń zamiast Android TV.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...