Pod koniec września informowaliśmy o rozpoczęciu testów integracji konsoli Xbox One z wirtualnym asystentem od Google. Pozwalała ona między innymi na głosowe włączanie i wyłączanie konsoli, zmianę głośności czy uruchamianie gier i aplikacji.
Za drugim podejściem do przenoszenia pełnoprawnego Windowsa na urządzenia z procesorami w architekturze ARM Gigant z Redmond odrobił pracę domową i dodał wsparcie dla uruchamiania oprogramowania skompilowanego dla układów x86 przy pomocy emulacji. Rozwiązanie to wspierało jednak tylko aplikacji 32-bitowe.
Tytułowy bank jest jednym z bardziej znanych “hamulcowych” jeśli chodzi o wdrażanie obsługi Google Pay (obok PKO BP i Pekao S.A.), bo ciągle upiera się przy własnych płatnościach HCE. Wygląda jednak na to, że możecie się przekonywać do systemu Google.
Wszelkie implementacje Spotify poza oficjalnymi aplikacjami zazwyczaj wymagają wykupionej subskrypcji i nie wspierają darmowych kont. Nie inaczej jest z wieloma głośnikami, które są zintegrowane z usługą. To się jednak powoli zmienia.
Firma Marka Zuckerberga w coraz większej ilości swoich produktów implementuje obsługę płatności w różnych celach. Aby nieco je uporządkować oraz ujednolicić, kilka dni temu ogłoszono zintegrowanie ich obsługi w jednej usłudze, którą nazwano Facebook Pay.
Na początku listopada pisaliśmy o oficjalnej premierze zegarka od Xiaomi, który działa pod kontrolą Wear OS. Ponieważ jest on przeznaczony na rynek chiński, nie ma aplikacji od Goole, jest więc pierwszą bardziej znaną próbą stworzenia zegarka z Wear OS bez współpracy z Google.
W dobie smart tv, problemem ze starszymi urządzeniami jest nie tylko to, czy telewizor jest nadal sprawny, ale również poziom wsparcia ze strony usług VOD. W końcu bez niego, nasz zakup staje się znów zwykłym telewizorem bez funkcji smart.
Chrome OS jest chyba jedyną platformą Google'a, na której firmie udało się całkiem dobrze zorganizować system aktualizacji systemu. Są one dystrybuowane przez firmę z Mountain View, dla z góry ustalonych zestawów specyfikacji, na bazie których producenci tworzą swoje komputery.
Przy okazji premiery Pixela czwartej generacji dowiedzieliśmy się, że Google zdecydowało skończyć z rozwijaniem technologii wirtualnej rzeczywistości w smartfonach i zamiast tego skupić się na rozszerzonej rzeczywistości. Na osłodę jednak firma kilka dni temu otworzyła kod pakietu Cardboard SDK.
Brak możliwości korzystania z własnego systemu płatności na telefonach z logo nadgryzionego jabłka już od dawna przeszkadzał bankom, a także części użytkowników (szczególnie tych, w których krajach Apple Pay nie jest dostępne). Teraz tematem zainteresowała Unia Europejska.