Android Auto ...

Android Auto szykuje się na ...

Drugie podejście do ...

Samsung Internet powraca na ...

Revolut udostępnia ...

Revolut wprowadził długo ...

Premiera Galaxy XR ...

Samsung oficjalnie wprowadził ...

ChatGPT też ma już ...

OpenAI zaprezentowało swój ...

Google ujawnia ...

Google Play ujawniło pierwszą ...

Microsoft pcha ...

Microsoft zapowiedział nową ...

Meta ostatecznie ...

Meta ogłosiła, że 15 grudnia ...

Revolut ...

Revolut przygotowuje się do ...

Meta Horizon OS v81 ...

Meta rozpoczęła udostępnianie ...

Alexa+ psuje smart ...

Subskrypcja Alexa Plus może ...

Disney+ znowu ...

Disney+ zdecydował się na ...

Więcej szczegółów ...

Google rozpoczęło globalne ...

Google pokazuje ...

Google zaprezentowało nowy ...

Google w końcu ...

Google wprowadza asystenta ...

SideQuest ułatwia ...

Zespół odpowiedzialny za ...

Steam Link już ...

Valve rozszerza dostępność ...

Przedłużone ...

Microsoft ogłosił, że program ...
Wydawałoby się, że kiedy mamy zegarek z ekranem, na którym możemy wyświetlać cokolwiek, to naturalnym wydaje się oferowanie opcji odwrócenia zawartości, aby móc mieć przyciski zegarka po preferowanej przez siebie stronie.
Popularna aplikacja do rozpoznawania muzyki Shazam doczekała się pod koniec 2021 roku rozszerzenia dla przeglądarki Google Chrome. Pozwala ono na szukanie muzyki z odtwarzanych w przeglądarce treści (np. z YouTube’a).
Niecałe dwa lata temu pojawiła się nadzieja, że funkcja Nearby Share z Androida będzie działać także z komputerami, na których jest przeglądarka Chrome (w jej testowych kompilacjach pojawiły się flagi mające aktywować tę funkcję). Niestety, do dzisiaj się tego nie doczekaliśmy.
Kiedyś tworzenie gier dla konsol wymagało zdobycia ich specjalnych deweloperskich wersji, co skutecznie ograniczało krąg twórców do większych studiów. Zaczęło się to zmieniać, odkąd na popularności zaczęły zyskiwać gry niezależne, których twórców (małych firm lub wręcz pojedynczych osób) nie było stać na zdobycie deweloperskich wersji konsol.
Do tej pory Google oferowało opcję automatycznego odblokowywania urządzeń z Androidem (jak smartfony czy tablety) po wykryciu wybranych przez użytkownika urządzeń Bluetooth (np. smartwatcha czy opaski fitness, ale też chociażby słuchawek) o nazwie Smart Lock. Była jednak dość prosta, wystarczyło, że dane urządzenie było w zasięgu.
W lutym minionego roku Sony pierwszy raz oficjalnie wspomniało o drugiej generacji gogli PlayStation VR. Wówczas jednak podzielono się jedynie ogólnikami sprowadzającymi się do tego, że gogle mają być lepsze od jedynki. Jedyną konkretną informacją było to, że nadal będą na kabel, ale tylko jeden.
Dostępność usług do grania w chmurze się rozszerza. Po bliższych smartfonom i tabletom platfromach jak Android TV, zaczynają się w końcu pojawiać na telewizorach z systemami nie posiadającymi odpowiedników w urządzeniach mobilnych.
Dzisiaj dzieci coraz częściej mają konta płatnicze, a także smartfony z obsługą NFC. Do niedawna jednak młodzi posiadacze kont w aplikacji Revolut Junior, nie mogli korzystać z płatności telefonami. Zaczęło się to zmieniać dopiero w połowie listopada.
W sieci od lat nie przestają się pojawiać plotki o mitycznym “Pixel Watchu”, czyli zegarku z Wear OS od samego Google. Było ich tyle, że wielu przestało wierzyć, że firma z Mountain View kiedykolwiek pokaże własny zegarek.
Google ciągle nie wydaje się do końca przekonane do własnego systemu Wear OS. Na zegarkach Samsunga cały czas nie ma Asystenta Google, nie ma też wielu aplikacji firmy z Mountain View, np. Google Home. Kilka dni temu pojawiła się za to otwarto-źródłowa alternatywa - Home Assistant.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...