W dodatku jest też usilnie wpychane użytkownikom algorytmiczne sortowanie mające "inteligentnie" podsuwać im tweety mające ich zainteresować, zamiast chronologicznej listy. W związku z tym wiele osób od dawna domagało się, by Twitter wprowadził płatną subskrypcję, dzięki której użytkownicy mogli się pozbyć tych uciążliwości na stałe.
W międzyczasie powstały konkurencyjne serwisy opierające się na subskrypcji (warto wspomnieć chociażby o App.net), ale nie udawało im się przekonać do siebie większych grup użytkowników.
Teraz wygląda na to, że sam Twitter przekonuje się do pomysłu subskrypcji. Szef Twittera powiedział niedawno, że firma poszukuje alternatywnych źródeł dochodu i rozważa tu także płatną subskrypcję. Jej testy mogłyby się rozpocząć jeszcze w tym roku.
Nie wiadomo co dokładnie miałaby dawać taka subskrypcja, poza oczywiście usunięciem wszystkich reklam z serwisu.
Źródło: Android Police