Mastercard zapowiada zmiany w obsłudze automatycznych płatności, ale ...

Utworzono: 20 styczeń 2019, 19:01 Autor :  
Być może natknęliście się już w sieci na informację, że Mastercard chce ukrócić praktyki polegające na oferowaniu darmowych okresów próbnych, z automatycznym ich przechodzeniem na płatne subskrypcje bez wyraźnego informowania o tym klientów. Jak donosi serwis Cashless, nie chodzi jednak o takie subskrypcje, jakie większość z nas zna.

Mianowicie, Mastercard chce ukrócić takie praktyki dla subskrypcji dotyczących fizycznych produktów (np. okresowego dostarczania do domu określonych produktów). Nowe regulacje nie będą natomiast dotyczyć dóbr cyfrowych, a więc dobrze znanych subskrypcji serwisów VOD, gier online, etc.

Nad Wisłą nowe regulacje niewiele więc zmienią, ponieważ u nas praktycznie nie ma subskrypcji na produkty fizyczne z darmowym okresem próbnym.



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1405 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...