W drugiej połowie zeszłego roku Google testowało jak poradzi sobie ich platforma do streamingu gier (wówczas znanej jako "Project Stream") z chmury na przykładzie gry Assassin's Creed Odyssey. Niewiele wtedy było wiadomo na jej temat, poza tym że działa w przeglądarce Chrome.
Ponad rok temu, w grudniu 2017 pojawiła się informacja, że BLIK ma zyskać wsparcie dla regularnych płatności (np. za subskrypcje czy rachunki). Wówczas mówiono o udostępnieniu nowej opcji klientom do połowy 2018 roku. Tak się jednak nie stało i dopiero niedawno możliwość ustawiania automatycznych płatności w BLIKu trafiła do pierwszych użytkowników.
We wrześniu zeszłego roku Bank Pocztowy obiecywał udostępnienie swoim klientom wsparcia dla Google Pay do końca pierwszego kwartału tego roku. Niestety, instytucji nie uda się dotrzymać tego terminu, o czym jej przedstawiciele poinformowali w minionym tygodniu.
Niecały rok temu Valve udostępniło aplikację Steam Link dla urządzeń z Androidem (miała obsługiwać także sprzęty z iOS i tvOS, ale firma nadal nie dogadała się z Apple w kwestii dostępu do sklepu Steam i pobierania prowizji za zakupy), dzięki czemu zniknęła potrzeba dla osobnego urządzenia o tej samej nazwie.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...