Jakiś czas temu Valve umożliwiło streaming rozgrywki z naszego komputera przez internet na urządzenia mobilne z aplikacją Steam Link. Opcja ta jednak nie była dostępna pomiędzy dwoma komputerami z pełnym klientem Steama, gdzie nadal obowiązywało ograniczenie do sieci lokalnej.
Cyfrowe usługi w naszym kraju rozwijają się dosyć wolno. Przykładem jest chociażby kwestia potwierdzania tożsamości. Niby mamy Profil Zaufany czy mDokumenty, ale żadnego z nich nie można użyć do podpisania umowy przez internet. Trzeba się więc męczyć z kurierami czy przesyłaniem skanów dowodu.
W mijającym tygodniu Microsoft oficjalnie zapowiedział plan wprowadzenia subskrypcji Xbox Game Pass na komputery osobiste. Co prawda obecna wersja subskrypcji już działała na urządzeniach z Windows 10, ale w bardzo skromnym zakresie.
W połowie maja Revolut zapowiedział plany dodania do swoich kart wsparcia dla Apple Pay. Według zapowiedzi, miało to nastąpić w czerwcu, ale stopniowo (na początku jedynie mieszkańcy Wielkiej Brytanii, dopiero później pozostałych krajów obsługiwanych przez fintech).

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...