Żabka Nano ma ...

W Polsce pojawiła się nowa ...

Zastrzeżony PESEL ...

Projekt nowelizacji ustawy o ...

Przeglądarka Arc ...

The Browser Company ogłosiło ...

Google poprawi ...

Google wprowadza istotne ...

GeForce NOW ...

NVIDIA oficjalnie udostępniła ...

mBank i Pekao ...

mBank wprowadza ciekawe ...

Snipping Tool w ...

Microsoft wprowadza nową ...

SteamOS 3.7 ...

Po nieco ponad dwóch ...

Mozilla zamyka ...

Mozilla oficjalnie ogłosiła ...

Powiadomienia Live ...

Google oficjalnie ogłosiło, ...

Google pracuje nad ...

Google rozwija obsługę okien ...

Google ...

Google oficjalnie ...

CarPlay 2.0 w końcu ...

Apple w końcu udostępnia ...

Wyciekły nowości z ...

Samsung przygotowuje się do ...

Duża aktualizacja ...

SteamOS 3.7.5 Beta wprowadza ...

Unia Europejska ...

Unia Europejska przygotowuje ...

Można już ...

Meta oficjalnie otworzyła ...

Google poprawia ...

Google wprowadza nowy proces ...

Nowe informacje o ...

Eric Migicovsky, twórca marki ...

Windows Recall ...

Microsoft udostępnił funkcję ...

Koniec wsparcia dla ...

Google ogłosiło, że od ...

Google szykuje się ...

Sundar Pichai, CEO Alphabet, ...

Amazon szykuje się ...

Amazon planuje wprowadzenie ...

YouTube Music ...

Użytkownicy YouTube Music, ...
Tytułowa firma będąca właścicielem wielu marek samochodów ogłosiła kilka dni temu, że w nowych autach elektrycznych produkowanych przez podległe jej fabryki nie będzie już obsługi Android Auto czy CarPlay. Skąd ta kontrowersyjna decyzja?
Philips odkłada wdrożenie obsługi Matter na bliżej nieokreśloną przyszłość, z kolei Belkin zdecydował się na razie zupełnie odpuścić implementację tego standardu w swoich urządzeniach.
Standard łączności urządzeń smart home Matter nie ma łatwo. Najpierw jego finalizacja opóźniła się o kilka lat przez pandemię, teraz zaś producenci poszczególnych urządzeń nie spieszą się z jego wdrażaniem.
Tak jak Nintendo ogłosiło niecały rok temu, tak też się stało - w mijającym tygodniu zamknięto sklep eShop z cyfrowymi grami dla konsol Wii U oraz 3DS. Nadal jednak można pobierać już kupione tytuły.
Rozwój ChatGPT i opartego na nim chatbota w wyszukiwarce Bing wyraźnie zaskoczył Google - firma naprędce zorganizowała niezbyt udaną konferencję o swoim bocie “Bard” tuż przed premierą tej funkcji w wyszukiwarce Microsoftu, czym tylko potwierdziła swoje nieprzygotowanie.
Jeśli nie wiedzieliście, to Netflix od kilku lat oferuje w ramach swojej subskrypcji dostęp do garści gier mobilnych. Obecnie jednak działa to tak, że musimy te gry pobrać by z nich skorzystać. Serwis chciałby ten proces uprościć dzięki chmurze.
Wsparcie okularów Google Glass na indywidualnych użytkowników skończyło się dość szybko po nieprzychylnym odbiorze ogółu opinii publicznej obawiającej się nagrywania ludzi przez kamerę wbudowaną w urządzenie. Nadal oferowano i wspierano jednak wersję dla firm.
W drugiej połowie lutego pisaliśmy o rozpoczęciu publicznych testów funkcji przesyłania plików posiadanych gier w sieci lokalnej zamiast pobierania ich za każdym razem z internetu w kliencie sklepu Steam. Chodziło przede wszystkim o ułatwienie przenoszenia ich na Steam Decka.
Dwa lata temu Spotify publicznie zapowiedziało wprowadzenie dodatkowego poziomu subskrypcji, która miała odróżniać się wyższą jakością oferowanych plików audio. Pierwsi użytkownicy mieli zyskać do niej dostęp już kilka miesięcy później, jednak to się nigdy nie stało i firma jakby o tym wszystkim zapomniała.
FitBit jest znany między innymi z dość mocnej monetyzacji swoich usług. Nie tylko płacimy za urządzenia, ale także subskrypcję za dostęp do poszczególnych funkcji aplikacji, które u konkurencji często bywają za darmo.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...