Zmiana logo ma nastąpić już w czerwcu tego roku. To jednak nie jedyna nowość. Max w końcu będzie integrował w sobie kompletną ofertę będącą własnością swojej firmy matki. Będzie więc nie tylko dawne HBO, ale również HBO czy Discovery.
Nowy serwis ma oferować trzy poziomy subskrypcji:
- podstawowy z reklamami, materiałami w rozdzielczości 1080p i dwoma jednoczesnymi strumieniami wideo
- standard bez reklam, nadal tylko w rozdzielczości 1080p i tylko dwoma jednoczesnymi strumieniami wideo, ale dodatkowo z opcją pobrania do 30 materiałów w celu oglądania offline
- premium, czyli standard, ale z wideo w rozdzielczości 4K, obsługą Dolby Atmos, czterema jednoczesnymi strumieniami wideo oraz możliwością pobrania aż 100 materiałów do oglądania offline
Niestety, obecnie nie podano cen wspomnianych pakietów, co może rodzić obawy, że nie ma czym się chwalić (szczególnie, że obecny prezes Warner Bros Discovery nie jest znany prokonsumenckich decyzji, wręcz przeciwnie.
Źródło: naEKRANIE.pl