Wyciekły nowości z ...

Samsung przygotowuje się do ...

Duża aktualizacja ...

SteamOS 3.7.5 Beta wprowadza ...

Unia Europejska ...

Unia Europejska przygotowuje ...

Można już ...

Meta oficjalnie otworzyła ...

Google poprawia ...

Google wprowadza nowy proces ...

Nowe informacje o ...

Eric Migicovsky, twórca marki ...

Windows Recall ...

Microsoft udostępnił funkcję ...

Koniec wsparcia dla ...

Google ogłosiło, że od ...

Google szykuje się ...

Sundar Pichai, CEO Alphabet, ...

Amazon szykuje się ...

Amazon planuje wprowadzenie ...

YouTube Music ...

Użytkownicy YouTube Music, ...

CMF Buds 2 już ...

CMF Buds 2 to najnowsze ...

Microsoft rozszerza ...

Funkcja „Stream Your Own ...

Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Alexa+ już dostępna ...

Amazon udostępnił w końcu ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...

Facebook tworzy osobną markę "matkę"

Utworzono: 31 październik 2021, 09:10 Autor :  
Jakiś czas temu Google zdecydowało się przeorganizować i zmienić nazwę swojej głównej firmy na Alphabet. Chodziło między innymi o to, aby wyraźniej zaznaczyć iż nie wszystkie działania podległych spółek są związane z wyszukiwarką. Oczywiście w masowych mediach to niewiele zmieniło i nadal większość ludzi nazywa firmę Google.

Teraz na podobny ruch decyduje się Facebook. Tym razem jednak większym problemem jest toksyczność marki Facebook, której coraz więcej osób nie lubi i gdy tylko zobaczy przy jakiś produkcie logo serwisu, od razu ich to do niego zniechęca. Jest to zapewne jeden z czynników nieco hamujących mimo wszystko świetną sprzedaż gogli Oculus Quest 2, które wymagają logowania się kontem Facebook.

W tym tygodniu Mark Zuckerberg ogłosił więc zmianę nazwy na Meta. Portal społecznościowy nadal będzie nazywał się Facebook, ale przy pozostałych produktach jak gogle Quest czy osobne serwisy i aplikacje jak Instagram czy WhatsAppp zobaczymy niedługo logo Meta zamiast “trującego” Facebooka.

Wygląda na to, że “na prowadzenie” wysunął się teraz Oculus z wirtualną rzeczywistością i to ta marka zniknie całkowicie - jej produkty będą teraz miały w nazwie albo Meta (np. gogle Meta Quest) albo Horizon i to na wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości skupiać się teraz będzie Meta. Portal społecznościowy Facebook schodzi na dalszy plan (funkcje społecznościowe na goglach mają używać marek Meta i Horizon zamiast Facebooka).

Zmiany oczywiście zajmą nieco czasu i będą się pojawiać w aktualizacjach w ciągu najbliższych tygodni i miesięcy.

Źródło: The Verge



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1470 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...