Od piątku, produkty FIBARO dostępne są w ofercie Apple. Pierwszym urządzeniem jest Flood Sensor – inteligentny, bezprzewodowy czujnik, współpracujący z platformą HomeKit, który poinformuje użytkownika o możliwym zalaniu mieszkania. Wkrótce w Apple Store pojawią się kolejne produkty firmy.
W świecie zdominowanym przez elektroniczne gadżety, nieraz warto się cofnąć trochę i docenić „analogowe” sprzęty, które nie mają ani Wi-Fi, BT, ba – nawet nie są na prąd. Tym razem krótka recenzja, trochę pod włos na którą złożył się przypadek.
W erze cyfrowych technologii, gdzie każdy z nas generuje potężną ilość danych w postaci rozmów, zdjęć, nagranych filmów, mało ludzi zdaje sobie sprawę z tego, jak wartościowe dla cyberprzestępców czy firm są to dane. Wiele osób padło ofiarami ataków cyberprzestępców, którzy uzyskali dostęp do prywatnych i poufnych danych. Firma Kaspersky przeprowadziła w Londynie eksperyment otwierając sklep, w którym obowiązującą walutą są nasze prywatne dane.
Ruszyła kolejna odsłona wspólnej akcji mPay i Mastercard, która pozwala na tańsze podróżowanie komunikacją miejską. Na pasażerów czeka aż 100 tys. biletów kosztujących symboliczną złotówkę. Celem inicjatywy jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych rozwiązań płatniczych.
Minidron Parrot Mambo FPV otwiera przed użytkownikiem ekscytujący świat powietrznych wyścigów z widokiem z pierwszej osoby. Połączenie kamery HD, precyzyjnego kontrolera oraz gogli VR gwarantuje świetną rozrywkę oraz zupełnie nowe doznania – zarówno początkującym, jak i doświadczonym pilotom.
Już za kilka dni konferencja in Digital Marketing, której jesteśmy patronem medialnym. Podczas 2 dni będą działały równorzędnie 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski oraz z Anglii, Włoch, Niemiec i Czech poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.
MPK-Łódź, Mastercard i Mennica Polska wspólnie ogłosiły udostępnienie w łódzkiej komunikacji miejskiej nowego, elektronicznego systemu rozliczania przejazdów. Dzięki niemu pasażerowie nie będą musieli kupować osobnych biletów – tę funkcję przejmą ich własne karty płatnicze. W efekcie płacenie za przejazdy stanie się szybsze, prostsze i wygodniejsze. Rozwiązanie zostało udostępnione od 16 września w ramach pilotażu, który obejmie linie tramwajowe 10A i 10B.
IFROGZ, producent akcesoriów audio poszerzył ofertę o trzy nowe modele słuchawek. Dzięki temu znajdują się w niej propozycje dopasowane do potrzeb różnych użytkowników. Wprowadzane na rynek produkty były projektowane w taki sposób, aby były dostępne na kieszeń każdego użytkownika, wygodne i stylowe.
Firma AVM wprowadziła do Polski prezentowany na targach IFA w Berlinie, nowy flagowy model routera dla rynku DSL - FRITZ!Box 7590. FRITZ! Box 7590 obsługuje supervectoring 35b i na szybkich łączach DSL osiąga przepustowość do 300 Mbit/s. Najnowszy model oferuje superszybką sieć bezprzewodową w standardzie dual-band Wireless AC+N z obsługą technologii 4 x 4 Multi-User MIMO (2.4 GHz + 5 GHz), pozwalając na połączenie wielu urządzeń mobilnych i zapewniając doskonały zasięg i prędkość do 2533 Mbit/s.
Samsung wprowadza na polski rynek Gear Fit2 Pro. To ulepszona wersja opaski sportowej z odbiornikiem GPS, obsługującej inteligentne aplikacje i wyposażonej w funkcje związane z mierzeniem aktywności fizycznej.