Ponadto w trakcie przerw funkcjonować będzie dodatkowa trzecia scena Expo, gdzie przedstawiciele firm podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy marketera. Ci, którzy będą chcieli odpocząć, przyswoić zdobytą wiedzę, nawiązać kontakty z pozostałymi uczestnikami wydarzenia, czy po prostu popracować w spokoju będą mogli udać się do strefy chilloutu, gdzie w komfortowych warunkach to uczynią.
Do kogo kierowana jest oferta inDM? Do wszystkich tych, którzy na co dzień obcują z Digital marketingiem, a ostatnimi czasy jest ich coraz więcej, bo online Marketing staje się nieodłącznym elementem pracowników działu marketingu, promocji, pr, sprzedaży itd. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem firmy, dyrektorem, bądź specjalistą około marketingowych obszarów, blogerem, czy też pasjonatem tematu, nie może Cię tam zabraknąć.
Zdecydowanie mocną stroną inDM’u jest kadra ekspertów. Tylko najlepsi z Najlepszych, reprezentujący swoim nazwiskiem czołowe firmy, marki i kampanie. Ludzie nieprzeciętni, którzy nie tylko są praktykami tematu ale także twórcami trendów, którzy myślą nieprzeciętnie i zapałem dzielą się swoją wiedzą przekazując ogrom inspiracji i motywacji w pakiecie.
To co idzie w komplecie z ekspertami to bogaty program, który stanowi niewątpliwą wartość dodaną dla uczestników konferencji. Wśród tematów, m.in.:
- Storytelling, czyli rzecz o etapach i narzędziach tworzenia opowieści o marce - w teorii i praktyce case study / Sławomir Skowerski
- Zasięgi organiczne social media marketingu / Rahim Blak
- Jakie decyzje marketingowe podejmować w oparciu o dane z social media / Jan Zając
- Nowe metody targetowania reklam – docieraj do klientów na podstawie ich aktywności w świecie rzeczywistym / Edward Mężyk
- Hackowanie i optymalizacja działań płatnych i organicznych na facebooku i instagramie / Szymon Lisowski
- Digital marketing oczami kreatywnego / Joanna Biernacka
- Content marketing w czasach post-prawdy / Agata Mardosz-Grabowska
- Najczęściej popełniane błędy w kampaniach adwords, które zrujnują twój budżet/ Karol Dziedzic
- Big data w działaniach SEM, jak wiele danych możemy poznać o użytkowniku?/ Łukasz Chwiszczuk
- Jakie zmiany w Google Analytics nowości przywiezione prosto z siedziby Google US / Maciej Lewiński
- Jak projektować aplikację mobilną, która zrealizuje cele biznesowe? Case study / Katarzyna Jezierska-Krupa
- Jak w Digitalu mówić, aby Cię słuchali i słuchać, by do Ciebie mówili / Danuta Nierada
Pełna agenda na www.indm.pl
Podsumowując 2 dni – 3 sceny – pełna merytoryka – case stusy – prawdziwi eksperci w Digital marketingu – 4-5 października 2017 r. – Hala EXPO XXI w Warszawie – najlepsi uczestnicy, którzy stanowią siłę napędową konferencji, bo chcą wiedzieć, tworzyć, rozwijać się.
Bilety na: www.indm.pl Ceny już od 379 zł.
Mamy dla Was do wygrania jedną dwudniową wejściówkę. Aby ją zdobyć wystarczy napisać ile scen będzie dostępnych na konferencji. Wśród poprawnych odpowiedzi wylosujemy zwycięzcę. Odpowiedzi ślijcie na adres redakcja (małpka) pdaclub.pl