Na początku tego roku Google ogłosiło plany dodania pełnej obsługi otwarto źródłowej architektury procesorów RISC-V do Androida. W tym tygodniu natomiast Google i Qualcomm ogłosiły współpracę mającą na celu stworzenie pierwszego komercyjnego układu RISC-V mającego trafić do zegarków z Wear OS.
Na goglach wirtualnej rzeczywistości można nie tylko grać w gry stworzone z myślą o VRze, ale też te tradycyjne. Po co? Chociażby dla efektu dużego monitora bez kupowania go. Do tej pory wymagało to jednak trochę kombinowania i zazwyczaj mocnego peceta (na którym faktycznie gry były uruchomione).
W tym tygodniu Valve dość niespodziewanie udostępniło publiczną betę środowiska SteamVR 2.0. Główną zmianą jest zupełnie nowy interfejs, bazujący na tym znanym ze Steam Decka. Przy okazji oznacza to udostępnienie w końcu niemal całej funkcjonalności Steama w VR (w poprzedniej wersji było trochę braków).
Wydawałoby się, że Microsoft poprzestanie na odświeżeniu interfejsu Painta by pasował do stylistyki Windows 11. Tak się jednak nie stało. Gigant z Redmond od paru miesięcy regularnie aktualizuje aplikację i dodaje do niej coraz więcej funkcji.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...