W zeszłym tygodniu pisaliśmy o tym, że Google nieco pośpieszyło się z ogłoszeniem dostępności Steama na Chromebookach podczas jednej ze swoich prezentacji. Kilka dni później jednak rzeczywiście udostępniono integrację ze sklepem Valve na wybranych urządzeniach w kanale Dev systemu.
W sierpniu zeszłego roku ogłoszono opóźnienie pierwszych wdrożeń standardu Matter, który miał zunifikować system urządzeń smart home, abyśmy nie musieli się zastanawiać czy dany produkt wspiera HomeKit od Apple, Asystenta Google czy Alexę od Amazonu.
Do tej pory gogle Oculus Quest nie oferowały praktycznie żadnego systemu kontroli rodzicielskiej. Rodzice nie mieli żadnej kontroli nad tym co ich dzieci instalują (poza regularnym ręcznym sprawdzaniem co jest zainstalowane) czy ile czasu mogą spędzać w goglach.
Od dłuższego czasu było wiadomo, że Google pracuje nad dodaniem oficjalnej obsługi dla Steama na komputerach z systemem Chrome OS. Było to jednak wiadomo na podstawie zmian w kodzie źródłowym dostępnym publicznie, sama firma do tej pory się na ten temat nie wypowiadała.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...