Nowe rozwiązanie ING, stworzone z myślą o klientach korzystających ze smartfonów, eliminuje konieczność uwierzytelnienia się przez zalogowanie do bankowości elektronicznej w przeglądarce internetowej (które i tak trzeba najczęściej potwierdzić w aplikacji banku). Teraz, aby potwierdzić tożsamość, wystarczy od razu skorzystać z aplikacji Moje ING.
Proces potwierdzania tożsamości w aplikacji Moje ING jest szybki i wygodny. Użytkownik, będąc na stronie internetowej Profilu Zaufanego na smartfonie, wybiera logowanie przez bankowość internetową i wskazuje ING. Następnie, wybierając opcję “Potwierdź w aplikacji Moje ING”, zostaje przekierowany bezpośrednio do aplikacji, gdzie może potwierdzić tożsamość za pomocą hasła lub biometrii.
ING pomyślał również o klientach korzystających z bankowości na komputerach. Dzięki nowej zmianie, przy użyciu Profilu Zaufanego na stronach internetowych, nie będą już proszeni o przepisywanie kodu z SMS-a, a zamiast tego będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej.
Źródło: Cashless