Aplikacją która może nadać sens posiadaniu i użytkowaniu na codzień wszelkiej maści gogli czy okularów AR jest rozwijany właśnie Brand Killer. Jej funkcjonalność polega na rozpoznawaniu i wymazywaniu z pola widzenia różnych obiektów, a dokładnie reklam czy logosów różnych firm. Tym samym Brand Killer jest swoistem adblockiem dla realnego świata, wspomaganym przez Augmented Reality.
Biorąc pod uwagę popularność takich aplikacji dla przeglądarek internetowych, jest szansa że pomysł ten ma szansę przyjąć się również poza komputerowym światem. Więcej na ten temat na filmie. Oczywiście jeszcze przyjdzie nam nieco poczekać, aż urządzenia pokroju Microsoft Hololens staną się na tyle popularne i zminiaturyzowane, że pozwolą na obcowanie z AR na codzień.
Pasjonat mobilnych technologii, związany z branżą od 2001 roku. Uczestniczył w rozwijaniu pierwszych portali internetowych poświęconych palmtopom, smartfonom i innym komputerom kieszonkowym. Współzałożyciel PDAclub.pl oraz CyfrowyJa.pl, swego czasu publikujący w wielu pismach branżowych jak Mobility, Twoja Komórka, Mobile Computing, czy też CHIP. Nieuleczalny gadżeciarz, uzależniony od Kickstartera oraz IndieGoGo. Wielki fan ubieralnych technologii, nie rozstaje się ze swoim smartwatchem i iPhonem, nie wychodzi z domu bez bateryjnej ładowarki, zestawu kabli z różnymi końcówkami i mobilnego routera.