Wiadomo między innymi, że ekran OLED w goglach ma rozdzielczość 4000×2040 pikseli i wspiera odświeżanie w częstotliwościach 90 Hz lub 120 Hz. Ponadto wydajność ma poprawiać system śledzący nasze oczy, dzięki czemu wie w jakim obszarze rozdzielczość obrazu powinna być najwyższa, a gdzie można ją obniżyć by nie marnować zasobów konsoli.
Jedyny kabel jaki będziemy podłączać do konsoli to USB-C, który ma 4,5 metra długości. Co ciekawe, gogle PSVR2 nie będą oferowały wbudowanych głośników czy słuchawek (nie wiadomo czy ponownie jakieś tanie słuchawki zostaną dołączone do zestawu).
Na szczęście PSVR2 ma pozwalać na dość dokładną regulację IPD (odstępu między oczami) w przeciwieństwie do Questa 2 od Mety, gdzie mamy tylko 3 predefiniowane ustawienia.
Główną wadą na razie wydaje się być brak kompatybilności wstecznej z grami dla PSVR1 - by w nie grać będziemy musieli zachować te gogle i zaopatrzyć się w specjalną przejściówkę dla kabli do PlayStation 5.
Źródło: Ars Technica