W prywatności. Telewizory od Telly mają dwa ekrany (jeden właściwy, drugi mniejszy pod soundbarem). Na mniejszym z nich wyświetlane mają być widżety oraz reklamy. Te zaś z kolei mają być targetowane dzięki danym zdobytym przez kamerę, mikrofon oraz monitoring ruchu internetowego.
Jeśli zdecydowaliście się wypisać ze zbierania tych danych, będziecie musieli oddać telewizor lub zapłacić 500 $ (około 2100 zł bez VATu).
Sam telewizor działa pod kontrolą TellyOS i ma wbudowaną obsługę komunikatora Zoom oraz programów do ćwiczeń ze śledzeniem ruchu (dzięki wspomnianej kamerce). Nie obsługuje jednak aplikacji firm trzecich, więc w zestawie dostajemy też dongle z Android TV (nie podano jaki konkretnie), by mieć dostęp do serwisów VOD.
Na początek przygotowano 500 000 telewizorów i ich wysyłka ma ruszyć tego lata.
Źródło: The Verge