Ford pracuje nad skomunikowaniem opasek fitness i smartwatchów z komputerem pokładowym pojazdu, celem poprawy bezpieczeństwa kierowcy. Jak można takie dane zbierane przez ubieralne gadżety wykorzystać?
Nie wiem jak Wam, ale mnie tam nie przeszkadza, kiedy muszę rozprostować palec wskazujący, aby przełączyć coś na noszonym na nadgarstku smartwatchu. Tymczasem powstaje właśnie bezdotykowa metoda obsługi zegarka, wykorzystująca śledzenie ruchu naszych oczu.
Plotki na temat planów wejścia Apple na rynek motoryzacyjny, krążą w sieci od bardzo dawna. Plany planami, a żadnego pojazdu z jabłuszkiem w logo jak nie było tak nie ma. Nowym śladem, potwierdzającym zainteresowanie Apple tym rynkiem, jest rejestracja przez wspomnianą firmę trzech nowych domen.
Aplikacją która może nadać sens posiadaniu i użytkowaniu na codzień wszelkiej maści gogli czy okularów AR jest rozwijany właśnie Brand Killer. Jej funkcjonalność polega na rozpoznawaniu i wymazywaniu z pola widzenia różnych obiektów, a dokładnie reklam czy logosów różnych firm. Tym samym Brand Killer jest swoistem adblockiem dla realnego świata, wspomaganym przez Augmented Reality.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...