Rząd uruchomił Rejestr Danych Kontaktowych ułatwiający komunikację urzędów z obywatelami

Utworzono: 06 styczeń 2020, 18:01 Autor :  
Mniej więcej z początkiem nowego roku ruszył kolejny projekt związany z cyfryzacją urzędów, mianowicie Rejestr Danych Kontaktowych. Możemy w nim podać nasz adres email i/lub numer telefonu, dzięki czemu w razie potrzeby urzędnicy będą mogli się z nami szybko skontaktować zamiast wysyłać listy na adres zameldowania.

Dane mają być wykorzystywane między innymi do powiadamiania nas o dokumentach do odbioru (lub zbliżającym się terminie ich wygaśnięcia), rozpatrzeniu wniosków, czy konieczności uzupełnienia w nich informacji. Oczywiście podanie danych kontaktowych jest dobrowolne i w każdej chwili można je usunąć.

Zmiany danych w RDK możemy dokonać na tej stronie (do zalogowania się wymagany jest profil zaufany lub e-dowód).

Źródło: Tabletowo.pl



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 565 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...