Jednak CTO Meta, Andrew Bosworth, ujawnił w sesji AMA na Instagramie, że pierwotna architektura techniczna tej funkcji nie spełniała oczekiwań. Meta postanowiła więc zaprojektować Augments od nowa i stworzyć zupełnie nową architekturę techniczną. Bosworth podkreślił, że chcą dostarczyć solidną funkcję, a nie wydawać produkt, który nie spełnia ich oczekiwań.
Opóźnienie oznacza, że dostarczenie funkcji “Augments” potrwa dłużej niż pierwotnie zakładano. Jednak Meta jest przekonana, że to właściwa decyzja.
Funkcja “Augments” ma potencjał do dostarczenia aplikacji rzeczywistości mieszanej, które mogą działać obok siebie, podobnie jak aplikacje 2D na Quest. Obecnie aplikacje 3D na Quest są całkowicie odseparowane i nie mogą działać równocześnie (w przeciwieństwie do aplikacji dla Vision Pro od Apple), co ogranicza ich potencjał wielozadaniowy.
Źródło: UploadVR