NVIDIA ogranicza ilość FPSów w płatnym GeForce NOW

Utworzono: 20 listopad 2021, 13:11 Autor :  
Gdy wprowadzano płatny plan do usługi streamingu gier w chmurze GeForce NOW, to w założeniu miał on usuwać wszelkie limity wersji darmowej jak kolejki czy gorsze wirtualne komputery. Okazuje się jednak, że z czasem NVIDIA zaczęła po cichu wprowadzać ograniczenia również do płatnej wersji.

Konkretnie mowa o ustalaniu górnego limitu FPSów, czyli klatek na sekundę. Gracze odkryli to już jakiś czas temu, ale dopiero w tym tygodniu NVIDIA się do tego oficjalnie przyznała i udostępniła stosowny dokument na stronach pomocy.

Możemy się z niego dowiedzieć, że ograniczenia dotyczą między innymi Cyberpunka 2077, Assassin’s Creed Odyssey, Dying Light czy Path of Exile. W zależności od gry, limit waha się od 45 FPSów do 55 FPSów.

Jednocześnie NVIDIA poinformowała, że jak na razie limity te nie dotyczą droższej płatnej subskrypcji oferującej wirtualne GeForce’y 3080, ale firma nie wyklucza wprowadzania podobnych ograniczeń także i w tym wypadku jeśli w przyszłości pojawią tak bardzo wymagające gry.

Źródło: The Verge



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 712 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...