W praktyce recenzenci narzekali, że rozdzielczość jest nadal zbyt niska by chociażby przeczytać tekst na ekranie smartfona lub komputera. Meta kilka dni temu obiecała, że podobna obsługa mieszanej rzeczywistości trafi do gogli Quest 3.
Z jednej strony jest to dość zrozumiałe - w sieci pojawiło się już trochę narzekań na to, że nie ma sensu tworzyć aplikacji dla Questa Pro, bo urządzenie jest tak drogie, że liczba użytkowników jest zbyt mała by zwrócić koszty. Udostępnienie stosownych API na goglach z bardziej osiągalnej półki cenowej mogłaby bardziej zachęcić deweloperów.
Z drugiej strony, jakość obrazu na tańszym modelu na pewno nie będzie lepsza, więc pytanie czy użytkownicy i tak nie zignorują tych funkcji przez co deweloperzy nadal nie będą mieć powodu by je implementować (Meta na razie nie podała żadnych szczegółów specyfikacji Questa 3).
Źródło: The Verge