Apple Watch 52-procent, a Android Wear tylko 10%

Utworzono: 21 styczeń 2016, 07:01 Autor :  
Jak podaje Forbes, Apple Watch posiada teraz więcej niż połowę udziałów w rynku smartwatchów. Dokładnie stanowi on 52% wszystkich sprzedanych w zeszłym roku inteligentnych zegarków, mimo że trafił na półki sklepowe dopiero w kwietniu.


Powołując się na te same badania analityków z Juniper Research, stwierdzić można, że Google ze swym Android Wear stanowi zaledwie 10% całości, a reszta zagarnięta została przez producentów tanich smartwatchów, jak Pebble, Martian czy Razer.



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1821 Wyświetleń
Jakub Kańczugowski :: kanczug

Pasjonat mobilnych technologii, związany z branżą od 2001 roku. Uczestniczył w rozwijaniu pierwszych portali internetowych poświęconych palmtopom, smartfonom i innym komputerom kieszonkowym. Współzałożyciel PDAclub.pl oraz CyfrowyJa.pl, swego czasu publikujący w wielu pismach branżowych jak Mobility, Twoja Komórka, Mobile Computing, czy też CHIP.  Nieuleczalny gadżeciarz, uzależniony od Kickstartera oraz IndieGoGo. Wielki fan ubieralnych technologii, nie rozstaje się ze swoim smartwatchem i iPhonem, nie wychodzi z domu bez bateryjnej ładowarki, zestawu kabli z różnymi końcówkami i mobilnego routera.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...