Mobilizuje do aktywności, wspiera niedożywione dzieci

Utworzono: 20 październik 2015, 06:10 Autor :  
UNICEF we współpracy z siecią sklepów Target, wprowadza do sprzedaży na terenie USA nową opaskę fitness skierowaną dla dzieci. Korzyści z zakupu tego urządzenia są jednak nie tylko po stronie jej użytkownika.

Dzieci zbierają punkty w czasie aktywności z UNICEF Kid Power na nadgarstku, odblokowując pakiety spożywcze, które UNICEF przekazuje na rzecz niedożywionych dzieci na świecie. Dzięki temu uzyskują dodatkową zachętę to podejmowania aktywności fizycznej.

Opaska ta kosztuje 39,99 USD i można składać już na nią zamówienia. Premiera odbędzie się 29 listopada tego roku.





Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1834 Wyświetleń
Jakub Kańczugowski :: kanczug

Pasjonat mobilnych technologii, związany z branżą od 2001 roku. Uczestniczył w rozwijaniu pierwszych portali internetowych poświęconych palmtopom, smartfonom i innym komputerom kieszonkowym. Współzałożyciel PDAclub.pl oraz CyfrowyJa.pl, swego czasu publikujący w wielu pismach branżowych jak Mobility, Twoja Komórka, Mobile Computing, czy też CHIP.  Nieuleczalny gadżeciarz, uzależniony od Kickstartera oraz IndieGoGo. Wielki fan ubieralnych technologii, nie rozstaje się ze swoim smartwatchem i iPhonem, nie wychodzi z domu bez bateryjnej ładowarki, zestawu kabli z różnymi końcówkami i mobilnego routera.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...