Mimo że ekran tych zegarków nie posiada sensora rozpoznającego siłę nacisku, to udało się ten problem rozwiązać przez wykorzystanie akcelerometru i żyroskopu.
Dzięki temu można nie tylko w ciekawy sposób operować funkcjami zegarka, ale wykorzystać go nawet jako zdalny manipulator dla innych urządzeń - np. komputera PC. Oto filmowa prezentacja działania aplikacji WatchMI. Więcej na ten temat w oficjalnym dokumencie przygotowanym przez twórców. Na ten moment oprogramowanie WatchMI nie zostało szerzej udostępnione.
Smartwatch doskonałym kontrolerem gier?
Jakub Kańczugowski :: kanczug
Pasjonat mobilnych technologii, związany z branżą od 2001 roku. Uczestniczył w rozwijaniu pierwszych portali internetowych poświęconych palmtopom, smartfonom i innym komputerom kieszonkowym. Współzałożyciel PDAclub.pl oraz CyfrowyJa.pl, swego czasu publikujący w wielu pismach branżowych jak Mobility, Twoja Komórka, Mobile Computing, czy też CHIP. Nieuleczalny gadżeciarz, uzależniony od Kickstartera oraz IndieGoGo. Wielki fan ubieralnych technologii, nie rozstaje się ze swoim smartwatchem i iPhonem, nie wychodzi z domu bez bateryjnej ładowarki, zestawu kabli z różnymi końcówkami i mobilnego routera.