Smartwatch doskonałym kontrolerem gier?

Utworzono: 23 sierpień 2016, 13:08 Autor :  
Grupa programistów postanowiła udoskonalić mechanizm obsługi smartwatchów z AndroidWear, przez dodanie nowych sposobów interakcji z nimi. Chodzi o przekręcanie koperty zegarka lub wychylanie jej przez przyciśnięcie krawędzi ekranu.

Mimo że ekran tych zegarków nie posiada sensora rozpoznającego siłę nacisku, to udało się ten problem rozwiązać przez wykorzystanie akcelerometru i żyroskopu.

Dzięki temu można nie tylko w ciekawy sposób operować funkcjami zegarka, ale wykorzystać go nawet jako zdalny manipulator dla innych urządzeń - np. komputera PC. Oto filmowa prezentacja działania aplikacji WatchMI. Więcej na ten temat w oficjalnym dokumencie przygotowanym przez twórców. Na ten moment oprogramowanie WatchMI nie zostało szerzej udostępnione.






Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1439 Wyświetleń
Jakub Kańczugowski :: kanczug

Pasjonat mobilnych technologii, związany z branżą od 2001 roku. Uczestniczył w rozwijaniu pierwszych portali internetowych poświęconych palmtopom, smartfonom i innym komputerom kieszonkowym. Współzałożyciel PDAclub.pl oraz CyfrowyJa.pl, swego czasu publikujący w wielu pismach branżowych jak Mobility, Twoja Komórka, Mobile Computing, czy też CHIP.  Nieuleczalny gadżeciarz, uzależniony od Kickstartera oraz IndieGoGo. Wielki fan ubieralnych technologii, nie rozstaje się ze swoim smartwatchem i iPhonem, nie wychodzi z domu bez bateryjnej ładowarki, zestawu kabli z różnymi końcówkami i mobilnego routera.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...