Apple Pay będzie ...

Niedawno pisaliśmy o dodaniu ...

Klienci banku PBS ...

Pierwszy bank spółdzielczy ...

Jednak będzie ...

Około miesiąc temu Evan Blass ...

Androida na ...

Coraz większa liczba ...

Przelewy24 ze ...

Do tej pory płatności za ...

Philips ogłasza ...

Przy Android TV firma z ...

Xiaomi Mi Box w ...

Nie tylko SHIELD TV w końcu ...

Niemiecki Amazon z ...

Jak zapewne wiecie, już od ...

Euronet wprowadza ...

W mijającym tygodniu operator ...

Wiemy już jakie ...

Google już od jakiegoś czasu ...

Android P dla ...

Na początku kwietnia Google ...

Xbox One zyska ...

Po sukcesie Kinecta na ...

Jednak nie będzie ...

Pod koniec maja pisaliśmy o ...

BLIK w Credit ...

W kwietniu pisaliśmy o ...

Deezer z oficjalną ...

Deezer był pierwszą usługą ...

Philips udostępnia ...

Podczas tegorocznych targów ...

NVIDIA udostępnia w ...

Niecały rok po udostępnieniu ...

Samsung pracuje nad ...

Być może pamiętacie, że ...

Google Pay na ...

W zeszłym tygodniu pisaliśmy, ...

mBank z opcją ...

Kolejny bank doczekał się ...

Emulator Chrome OS ...

Do tej pory, jeśli twórca ...

Google Pay na ...

Kilka miesięcy temu, po ...

Festiwal Digital marketingu inDM inspiruje i otwiera umysły!

Utworzono: 17 październik 2017, 13:10 Autor :  
Konferencja & Expo in Digital Marketing 2017 już za nami. W ciągu dwóch dni 4-5 października 2017 w hali EXPO XXI, gdzie odbyła się konferencja pojawili się uczestnicy głodni wiedzy z zakresu digital marketingu. Do dyspozycji przybyłych były dwie sceny główne, gdzie równorzędnie odbywały się wystąpienia ekspertów z Polski i z zagranicy.

Jedna sala dawała do wyboru tematy bardziej techniczne, druga z kolei obejmowała obszary kreatywne. Taki format wydarzenia i idący za tym klimat porównywane były przez uczestników, jak i ekspertów do festiwalu muzycznego, co cieszyło się dużym wyróżnieniem i uznaniem wśród zebranych.

 

Eksperci podczas średnio półgodzinnych występów prezentowali swoją bogatą wiedzę oraz co dało się odczuć w strefie chilloutu, przekazali uczestnikom solidną dawkę inspiracji. Ostatecznie można śmiało stwierdzić, że wszystkie wystąpienia spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wśród publiczności, która już sama sobą reprezentowała wysoki poziom wiedzy branżowej, a więc był to dość wymagający i ambitny uczestnik. Rozmowy z prelegentami przechodziły ze sceny do kuluarów konferencji, co dawało świetną sposobność nawiązania kontaktów i otrzymania cennych, spersonalizowanych wskazówek. Niewątpliwie było to wydarzenie, które dało mocnego digitalowego kopa energetycznego wszystkim przybyłym.

Do dyspozycji uczestników byli również niezwykle ciekawi wystawcy, którzy chętnie dzielili się swoją wiedzą praktyczną i przygotowywali dla uczestników inDM specjalne, dedykowane konkursy, w których oferowali promocyjne ceny na swoje produkty i narzędzia, co cieszyło się niemałym zainteresowaniem.

Podsumowując tegoroczną konferencję in Digital Marketing widać tendencję, że mamy coraz więcej specjalistów w zakresie Digital marketingu i z oczywistych względów coraz więcej firm zaczyna aktywnie i w przemyślany sposób działać w obszarze marketingu online. Zdecydowanie jest zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia, bo jest ogrom ludzi głodnych tej wiedzy, a z drugiej strony mamy znakomitych ekspertów i firmy, które w tej działce prezentują naprawdę pokaźną wiedzę. Oczekujemy teraz na innowacyjne działania natchnionych inDMowiczów i czekamy na kolejną edycję, już za rok!

 



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 333 Wyświetleń
Marcin Olejniczak :: OleYek

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...