Jedna sala dawała do wyboru tematy bardziej techniczne, druga z kolei obejmowała obszary kreatywne. Taki format wydarzenia i idący za tym klimat porównywane były przez uczestników, jak i ekspertów do festiwalu muzycznego, co cieszyło się dużym wyróżnieniem i uznaniem wśród zebranych.
Eksperci podczas średnio półgodzinnych występów prezentowali swoją bogatą wiedzę oraz co dało się odczuć w strefie chilloutu, przekazali uczestnikom solidną dawkę inspiracji. Ostatecznie można śmiało stwierdzić, że wszystkie wystąpienia spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wśród publiczności, która już sama sobą reprezentowała wysoki poziom wiedzy branżowej, a więc był to dość wymagający i ambitny uczestnik. Rozmowy z prelegentami przechodziły ze sceny do kuluarów konferencji, co dawało świetną sposobność nawiązania kontaktów i otrzymania cennych, spersonalizowanych wskazówek. Niewątpliwie było to wydarzenie, które dało mocnego digitalowego kopa energetycznego wszystkim przybyłym.
Do dyspozycji uczestników byli również niezwykle ciekawi wystawcy, którzy chętnie dzielili się swoją wiedzą praktyczną i przygotowywali dla uczestników inDM specjalne, dedykowane konkursy, w których oferowali promocyjne ceny na swoje produkty i narzędzia, co cieszyło się niemałym zainteresowaniem.
Podsumowując tegoroczną konferencję in Digital Marketing widać tendencję, że mamy coraz więcej specjalistów w zakresie Digital marketingu i z oczywistych względów coraz więcej firm zaczyna aktywnie i w przemyślany sposób działać w obszarze marketingu online. Zdecydowanie jest zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia, bo jest ogrom ludzi głodnych tej wiedzy, a z drugiej strony mamy znakomitych ekspertów i firmy, które w tej działce prezentują naprawdę pokaźną wiedzę. Oczekujemy teraz na innowacyjne działania natchnionych inDMowiczów i czekamy na kolejną edycję, już za rok!