Prawa do marki ...

Po latach nieobecności marka ...

Proton pokazuje ...

W obliczu zwiększającej się ...

Galaxy Watch Ultra ...

Samsung rozszerza dostępność ...

Samsung dodaje ...

Samsung zdecydował się na ...

YouTube Music ...

YouTube Music otrzymało ...

Pixel Watcha 4 w ...

Pixel Watch 4 może wreszcie ...

Google Home dla ...

Google Home dla zegarków z ...

Microsoft zamyka ...

Microsoft niespodziewanie ...

Google zaczyna ...

Gemini, osobisty asystent AI ...

Samsung pokazuje ...

Samsung zaprezentował ósmą ...

Ikea kontynuuje ...

Ikea planuje rozszerzyć swoją ...

Perplexity ...

Perplexity zaprezentowało ...

Producenci aut ...

CarPlay Ultra – nowa ...

Microsoft daje ...

Microsoft ogłosił, że ...

Vision Pro ...

Sony ogłosiło oficjalne ...

Gogle dla platformy ...

Microsoft zakończył wsparcie ...

Żabka Nano ma ...

W Polsce pojawiła się nowa ...

Zastrzeżony PESEL ...

Projekt nowelizacji ustawy o ...

Przeglądarka Arc ...

The Browser Company ogłosiło ...

Google poprawi ...

Google wprowadza istotne ...

GeForce NOW ...

NVIDIA oficjalnie udostępniła ...

mBank i Pekao ...

mBank wprowadza ciekawe ...

Festiwal Digital marketingu inDM inspiruje i otwiera umysły!

Utworzono: 17 październik 2017, 13:10 Autor :  
Konferencja & Expo in Digital Marketing 2017 już za nami. W ciągu dwóch dni 4-5 października 2017 w hali EXPO XXI, gdzie odbyła się konferencja pojawili się uczestnicy głodni wiedzy z zakresu digital marketingu. Do dyspozycji przybyłych były dwie sceny główne, gdzie równorzędnie odbywały się wystąpienia ekspertów z Polski i z zagranicy.

Jedna sala dawała do wyboru tematy bardziej techniczne, druga z kolei obejmowała obszary kreatywne. Taki format wydarzenia i idący za tym klimat porównywane były przez uczestników, jak i ekspertów do festiwalu muzycznego, co cieszyło się dużym wyróżnieniem i uznaniem wśród zebranych.

 

Eksperci podczas średnio półgodzinnych występów prezentowali swoją bogatą wiedzę oraz co dało się odczuć w strefie chilloutu, przekazali uczestnikom solidną dawkę inspiracji. Ostatecznie można śmiało stwierdzić, że wszystkie wystąpienia spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wśród publiczności, która już sama sobą reprezentowała wysoki poziom wiedzy branżowej, a więc był to dość wymagający i ambitny uczestnik. Rozmowy z prelegentami przechodziły ze sceny do kuluarów konferencji, co dawało świetną sposobność nawiązania kontaktów i otrzymania cennych, spersonalizowanych wskazówek. Niewątpliwie było to wydarzenie, które dało mocnego digitalowego kopa energetycznego wszystkim przybyłym.

Do dyspozycji uczestników byli również niezwykle ciekawi wystawcy, którzy chętnie dzielili się swoją wiedzą praktyczną i przygotowywali dla uczestników inDM specjalne, dedykowane konkursy, w których oferowali promocyjne ceny na swoje produkty i narzędzia, co cieszyło się niemałym zainteresowaniem.

Podsumowując tegoroczną konferencję in Digital Marketing widać tendencję, że mamy coraz więcej specjalistów w zakresie Digital marketingu i z oczywistych względów coraz więcej firm zaczyna aktywnie i w przemyślany sposób działać w obszarze marketingu online. Zdecydowanie jest zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia, bo jest ogrom ludzi głodnych tej wiedzy, a z drugiej strony mamy znakomitych ekspertów i firmy, które w tej działce prezentują naprawdę pokaźną wiedzę. Oczekujemy teraz na innowacyjne działania natchnionych inDMowiczów i czekamy na kolejną edycję, już za rok!

 



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1571 Wyświetleń
Marcin Olejniczak :: OleYek

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...