Amazon szykuje się ...

Amazon planuje wprowadzenie ...

YouTube Music ...

Użytkownicy YouTube Music, ...

Microsoft rozszerza ...

Funkcja „Stream Your Own ...

Razer wchodzi na ...

Razer udostępnił rozwiązanie ...

Samsung SmartThings ...

Samsung udostępnił nową ...

Pełna premiera ...

Podczas wydarzenia Nintendo ...

Telewizory LG ...

LG ogłosiło, że od 1 maja ich ...

Copilot dla Windows ...

Jakiś czas temu Microsoft z ...

Rosną ceny YouTube ...

Google ogłosiło podwyżkę cen ...

Alexa+ już dostępna ...

Amazon udostępnił w końcu ...

Amazon Luna zyska ...

Amazon ogłosił podpisanie ...

Meta poprawia ...

Meta wprowadziła udoskonaloną ...

Google Drive dla ...

24 marca 2025 roku rozpoczęto ...

Meta AI trafia z ...

Meta ogłosiła, że rozpoczęła ...

Amazon wyłączy ...

Amazon ogłosił istotne zmiany ...

Tap to Pay na ...

Apple ogłosiło rozszerzenie ...

Home Assistant z ...

Home Assistant, popularna ...

Pocket Casts ...

Pocket Casts, popularna ...

Valve pracuje nad ...

Valve pracuje podobno nad ...

D-Link VR Air ...

D-Link VR Air Bridge, ...

OnePlus Watche z ...

OnePlus opóźnia aktualizację ...

Amazon w końcu ...

Amazon ogłosił wprowadzenie ...

Philips Hue Sync TV ...

Właściciele telewizorów LG ...

Google ułatwia ...

Google ogłosił zmiany w ...

Nowa subskrypcja Netflixa z reklamami nie będzie działać na starszych urządzeniach

Utworzono: 06 listopad 2022, 19:11 Autor :  
Od dłuższego czasu wiadomo, że oprócz walki ze współdzieleniem kont, Netflix pracuje też nad wdrożeniem dodatkowego tańszego planu z reklamami. Niestety, okazuje się, że posiadacze starszych urządzeń nie będą mogli z niego skorzystać.

Wynika to z prostego faktu, że wymagałoby to aktualizacji aplikacji, co twórcy uznali za nieopłacalne (jeśli w ogóle właściciel danej platformy przyjmuje jeszcze aktualizacji aplikacji dla niej).

Kogo dotknie ten problem? Między innymi posiadaczy PlayStation 3, urządzeń z Androidem 6 i starszym lub iOS 14 i starszym, klienta Netflixa dla systemu Windows. Smakiem będą musieli się też obejść fanów Chromecastów bez Android TV i na razie nawet przystawek Apple TV (wsparcie dla nich ma się pojawić dopiero w bliżej nieokreślonej przyszłości).

Na razie oczywiście nie jest to problem Polski, ale plan z reklamami zapewne prędzej czy później trafi również nad Wisłę.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 553 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...