Prime Video ...

Funkcja, która pojawiła się w ...

Netflix usuwa ...

Zmiana została zauważona ...

Koniec zegarków ...

Firma, która przez długi czas ...

Twitter z nową ...

Twitter uruchomił funkcję ...

Microsoft ...

Od 21 listopada wszystkie ...

Plex coraz mocniej ...

Plex rozpoczyna egzekwowanie ...

Samsung pozwala ...

Samsung udostępnił możliwość ...

Galaxy Watch 6 ...

Samsung rozpoczął proces ...

Obsługa innych ...

W związku z wymogami unijnego ...

Spotify chce, by ...

Spotify zdecydowało się na ...

Vine powraca z ...

Jack Dorsey, współzałożyciel ...

Kolejna podwyżka ...

Disney+ poinformował właśnie ...

PlayStation Portal ...

PlayStation Portal, przenośne ...

Allegro też będzie ...

Allegro przygotowuje się do ...

Android Auto ...

Android Auto szykuje się na ...

Drugie podejście do ...

Samsung Internet powraca na ...

Revolut udostępnia ...

Revolut wprowadził długo ...

Premiera Galaxy XR ...

Samsung oficjalnie wprowadził ...

Google ujawnia ...

Google Play ujawniło pierwszą ...

Microsoft pcha ...

Microsoft zapowiedział nową ...

Meta ostatecznie ...

Meta ogłosiła, że 15 grudnia ...

Revolut ...

Revolut przygotowuje się do ...

Nowa subskrypcja Netflixa z reklamami nie będzie działać na starszych urządzeniach

Utworzono: 06 listopad 2022, 19:11 Autor :  
Od dłuższego czasu wiadomo, że oprócz walki ze współdzieleniem kont, Netflix pracuje też nad wdrożeniem dodatkowego tańszego planu z reklamami. Niestety, okazuje się, że posiadacze starszych urządzeń nie będą mogli z niego skorzystać.

Wynika to z prostego faktu, że wymagałoby to aktualizacji aplikacji, co twórcy uznali za nieopłacalne (jeśli w ogóle właściciel danej platformy przyjmuje jeszcze aktualizacji aplikacji dla niej).

Kogo dotknie ten problem? Między innymi posiadaczy PlayStation 3, urządzeń z Androidem 6 i starszym lub iOS 14 i starszym, klienta Netflixa dla systemu Windows. Smakiem będą musieli się też obejść fanów Chromecastów bez Android TV i na razie nawet przystawek Apple TV (wsparcie dla nich ma się pojawić dopiero w bliżej nieokreślonej przyszłości).

Na razie oczywiście nie jest to problem Polski, ale plan z reklamami zapewne prędzej czy później trafi również nad Wisłę.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 753 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...