Prawa do marki ...

Po latach nieobecności marka ...

Proton pokazuje ...

W obliczu zwiększającej się ...

Galaxy Watch Ultra ...

Samsung rozszerza dostępność ...

Samsung dodaje ...

Samsung zdecydował się na ...

YouTube Music ...

YouTube Music otrzymało ...

Pixel Watcha 4 w ...

Pixel Watch 4 może wreszcie ...

Google Home dla ...

Google Home dla zegarków z ...

Microsoft zamyka ...

Microsoft niespodziewanie ...

Google zaczyna ...

Gemini, osobisty asystent AI ...

Samsung pokazuje ...

Samsung zaprezentował ósmą ...

Ikea kontynuuje ...

Ikea planuje rozszerzyć swoją ...

Perplexity ...

Perplexity zaprezentowało ...

Producenci aut ...

CarPlay Ultra – nowa ...

Microsoft daje ...

Microsoft ogłosił, że ...

Vision Pro ...

Sony ogłosiło oficjalne ...

Gogle dla platformy ...

Microsoft zakończył wsparcie ...

Żabka Nano ma ...

W Polsce pojawiła się nowa ...

Zastrzeżony PESEL ...

Projekt nowelizacji ustawy o ...

Przeglądarka Arc ...

The Browser Company ogłosiło ...

Google poprawi ...

Google wprowadza istotne ...

GeForce NOW ...

NVIDIA oficjalnie udostępniła ...

mBank i Pekao ...

mBank wprowadza ciekawe ...

Nowa subskrypcja Netflixa z reklamami nie będzie działać na starszych urządzeniach

Utworzono: 06 listopad 2022, 19:11 Autor :  
Od dłuższego czasu wiadomo, że oprócz walki ze współdzieleniem kont, Netflix pracuje też nad wdrożeniem dodatkowego tańszego planu z reklamami. Niestety, okazuje się, że posiadacze starszych urządzeń nie będą mogli z niego skorzystać.

Wynika to z prostego faktu, że wymagałoby to aktualizacji aplikacji, co twórcy uznali za nieopłacalne (jeśli w ogóle właściciel danej platformy przyjmuje jeszcze aktualizacji aplikacji dla niej).

Kogo dotknie ten problem? Między innymi posiadaczy PlayStation 3, urządzeń z Androidem 6 i starszym lub iOS 14 i starszym, klienta Netflixa dla systemu Windows. Smakiem będą musieli się też obejść fanów Chromecastów bez Android TV i na razie nawet przystawek Apple TV (wsparcie dla nich ma się pojawić dopiero w bliżej nieokreślonej przyszłości).

Na razie oczywiście nie jest to problem Polski, ale plan z reklamami zapewne prędzej czy później trafi również nad Wisłę.

Źródło: Ars Technica



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 643 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...