Zła wiadomość dla posiadaczy konsol Xbox - w ostatniej aktualizacji systemu konsoli (oznaczonej numerkiem 10.0.25398.2266), firma zawarła mechanizm mający blokować nielicencjonowane akcesoria takie jak pady, ale też joysticki, kierownice, itp.
Na początku października, Valve udostępniło publiczną betę SteamVR 2.0, czyli swojego środowiska dla gier i aplikacji wirtualnej rzeczywistości. Główne zmiany to odświeżony interfejs wykorzystujący jako bazę tryb Big Picture znany ze Steam Decka oraz dodanie brakujących do tej pory funkcji.
Na początku tego roku Google ogłosiło plany dodania pełnej obsługi otwarto źródłowej architektury procesorów RISC-V do Androida. W tym tygodniu natomiast Google i Qualcomm ogłosiły współpracę mającą na celu stworzenie pierwszego komercyjnego układu RISC-V mającego trafić do zegarków z Wear OS.
Na goglach wirtualnej rzeczywistości można nie tylko grać w gry stworzone z myślą o VRze, ale też te tradycyjne. Po co? Chociażby dla efektu dużego monitora bez kupowania go. Do tej pory wymagało to jednak trochę kombinowania i zazwyczaj mocnego peceta (na którym faktycznie gry były uruchomione).

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...