Jeśli nie wiedzieliście, to Netflix od kilku lat oferuje w ramach swojej subskrypcji dostęp do garści gier mobilnych. Obecnie jednak działa to tak, że musimy te gry pobrać by z nich skorzystać. Serwis chciałby ten proces uprościć dzięki chmurze.
W drugiej połowie lutego pisaliśmy o rozpoczęciu publicznych testów funkcji przesyłania plików posiadanych gier w sieci lokalnej zamiast pobierania ich za każdym razem z internetu w kliencie sklepu Steam. Chodziło przede wszystkim o ułatwienie przenoszenia ich na Steam Decka.
Dwa lata temu Spotify publicznie zapowiedziało wprowadzenie dodatkowego poziomu subskrypcji, która miała odróżniać się wyższą jakością oferowanych plików audio. Pierwsi użytkownicy mieli zyskać do niej dostęp już kilka miesięcy później, jednak to się nigdy nie stało i firma jakby o tym wszystkim zapomniała.
FitBit jest znany między innymi z dość mocnej monetyzacji swoich usług. Nie tylko płacimy za urządzenia, ale także subskrypcję za dostęp do poszczególnych funkcji aplikacji, które u konkurencji często bywają za darmo.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...