Otóż Motorola sprzedała prawa do marki Moto 360 firmie nazywającej się eBuyNow eCommerce i to ona jest odpowiedzialna za "trzecią generację" popularnego zegarka niegdyś amerykańskiego producenta.
Jego specyfikacja na papierze nie wygląda źle (Snapdragon Wear 3100, ekran AMOLED o przekątnej 1,2, bateria o pojemności 355 mAh, 1 GB RAMu, 8 GB wbudowanej pamięci, Bluetooth 4.2, NFC, GPS, czujnik tętna i wodoodporność do 3 ATM).
Problemem jest jednak wiarygodność producenta - mało kto o tej firmie słyszał i jest po prostu ryzyko, że po pół roku odpuści sobie przygotowywanie aktualizacji systemu. Nie wiadomo też jak będzie z awaryjnością.
Sprzedaż zegarka ma ruszyć już w grudniu, cenę zaś ustalono na poziomie 350 $ (około 1350 zł bez VATu).
Źródło: Droid Life