Użytkownicy nie tylko polubili sam sprzęt, ale i oprogramowanie zarządzające jego pracą. Ich appstore ma teraz ponad 2000 aplikacji, tarcz zegarów i widgetów, które pobrano w sumie 13 milionów razy, od startu platformy ConnectIQ w zeszłym roku.
Cały Garmin oczywiście też jest na plusie - 812 milionów dolarów zysku, czyli 5% lepiej niż w zeszłym roku.
Garmin zwyżkuje
Jakub Kańczugowski :: kanczug
Pasjonat mobilnych technologii, związany z branżą od 2001 roku. Uczestniczył w rozwijaniu pierwszych portali internetowych poświęconych palmtopom, smartfonom i innym komputerom kieszonkowym. Współzałożyciel PDAclub.pl oraz CyfrowyJa.pl, swego czasu publikujący w wielu pismach branżowych jak Mobility, Twoja Komórka, Mobile Computing, czy też CHIP. Nieuleczalny gadżeciarz, uzależniony od Kickstartera oraz IndieGoGo. Wielki fan ubieralnych technologii, nie rozstaje się ze swoim smartwatchem i iPhonem, nie wychodzi z domu bez bateryjnej ładowarki, zestawu kabli z różnymi końcówkami i mobilnego routera.